کد خبر: 526321
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۱:۴۳:۱۴
| |

محمدعلی زلفی‌گل ،وزیر علوم:

معلمی یک تخصص است و معلم باید بر صدر نشیند و قدر ببیند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از مشکلات در کشور ما این است که معلمی را یک تخصص نمی‌دانیم؛ در صورتی که معلمی یک تخصص است و بر اساس آموزش حاصل می‌شود.

معلمی یک تخصص است و معلم باید بر صدر نشیند و قدر ببیند
کد خبر: 526321
|
۱۴۰۰/۰۹/۲۰ ۱۱:۴۳:۱۴

اعتمادآنلاین| محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و هنرجویان پژوهشگر و فناور برگزیده کشور که در تالار فرهنگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای شهدای سلامت، اظهار کرد: امروز، شعار بحث پژوهش و فناوری، مدرسه و دانشگاه است و بنیاد علم و فناوری در مدرسه شکل می‌گیرد.

به گزارش فاس،وی ادامه داد: کشورهایی که آموزش و پرورش را قدر می‌دانند و بر صدر می‌نشانند، در عرصه‌های علمی و بین‌المللی پیشتاز هستند.

وزیر علوم، تحقیقات با تأکید بر اینکه باید آموزش معلمان و دبیران را جدی بگیریم، ادامه داد :یکی از مشکلات در کشور ما این است که معلمی را یک تخصص نمی‌دانیم در صورتی که معلمی یک تخصص است و بر اساس آموزش حاصل می‌شود.

وی افزود: آموزش پژوهش محور شیوه و روش خاص خود را دارد. پژوهش جهان مدیون ایران و ابن سینا هاست و اگر بخواهیم به افتخارات گذشته بازگردیم به آموزش و پرورش باید توجه کنیم.

زلفی‌گل تصریح کرد: هر وقت معلمان را قدر دانستیم و بر صدر نشاندیم، بدانیم مسیر ما مسیر درستی است. امیدوارم مسؤولان در سیاست‌گذاری به این نکات توجه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها