کد خبر: 532358
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۱:۵۶:۰۴
| |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

مفقودشدن یکی از عوامل خرم‌زال/ ۵ تیم در حال جستجو هستند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از مفقودشدن یکی از عوامل آزادراه خرم‌زال بر اثر بارش‌های روز گذشته خبر داد.

مفقودشدن یکی از عوامل خرم‌زال/ ۵ تیم در حال جستجو هستند
کد خبر: 532358
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ۱۱:۵۶:۰۴

صارم رضایی،مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: روز گذشته در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، نوراباد و پلدختر عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر انجام شد.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های ازنا الیگودرز و نورآباد یک سری خودرو در برف گرفتار شده بودند که از طریق راهداری اقدامات لازم انجام و مشکلی ایجاد نشد، افزود: در گردنه‌های شیخان و گله بادوش الیگودرز برف سنگین باریده بود که امروز بازگشایی شدند.

رضایی اضافه کرد: تنها مشکل ما در آزادراه پل زال خرم‌آباد بود که بلافاصله به همراه پلیس راه، معاونت عمرانی و راهداری در آنجا حضور پیدا کردیم ولی مسیر مذکور مسدود شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در مسیر آزاد راه خرم‌آباد پل زال و در کیلومتر ۸۵ خرم‌آباد به سمت اندیمشک ریزش کوه را داشتیم که این امر سبب شد جاده تخریب و مشکلاتی را ایجاد کند.

وی بیان کرد: متاسفانه یک نفر از عوامل آزادراه نیز از مسیر مذکور به دلیل ریزش کوه مفقود شده است و هم‌اکنون پنج تیم عملیاتی در حال جستجو هستند؛ شب گذشته نیز جستجوها برای پیدا کردن فرد مفقود انجام شد اما به دلیلی بارندگی شدید اقدامات به نتیجه نرسید.

رضایی ادامه داد: امروز پنج تیم عملیاتی شامل  سه تیم پلدختر و دو تیم خرم‌آباد، جستجو و نجات را در حال انجام هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان با  اشاره به اینکه به نظرم بازگشایی محور آزادراه خرم آباد-پل زال ممکن است یک هفته به طول انجامد، بیان کرد:  متاسفانه این مسیر به صورت وحشتناک و رفت و برگشت تخریب شده است.

رضایی عنوان کرد: البته برگشت از مسیر اندیمشک شاید نیاز به پاکسازی داشته باشد اما ممکن است  از زیر جاده فرورفتگی داشته باشد و به تبع آن مشکلاتی ایجاد شود این مسیر نیز تا اطلاع ثانوی قطع است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها