کد خبر: 266198
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان:

میزان خسارات ناشی از سیلاب فعلا قابل برآورد نیست

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه میزان خسارات ناشی از سیلاب فعلا قابل برآورد نیست از بالا بودن حجم خسارت سیل در این استان خبر داد و اعلام کرد: بیشترین خسارت مربوط به خرم‌آباد است.

میزان خسارات ناشی از سیلاب فعلا قابل برآورد نیست
کد خبر: 266198
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۰ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: جمعیت هلال‌احمر لرستان به هزار و 1403 نفر حادثه‌دیده سیلاب اخیر امدادرسانی کرد.

رضایی افزود: بر اساس اخطاریه‌های قبلی سازمان هواشناسی سیلاب در برخی مناطق استان به وجود آمد که در پی آن تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان به آماده‌باش کامل درآمدند.

وی عنوان کرد:همه تیم‌های امدادی و عملیاتی هلال‌احمر در مناطقی که مورد سیل قرار گرفتند حضور داشتند و توانستند به بسیاری از افراد حادثه‌دیده امدادرسانی کنند.

وی بیان کرد: سیلاب اخیر لرستان به 68 روستا آسیب وارد کرد و همچنین 310 خانوار (1403 نفر) نیز متأثر از این حادثه شدند.

رضایی تصریح کرد: 38 تیم عملیاتی به همراه 59 نفر از پرسنل و 98 نفر از داوطلبان با بهره‌گیری از خودرو‌های تک کابین، دو کابین و موتورپمپ لجن کش به یاری سیل‌زدگان در شهر‌های مختلف استان شتافتند.

امرائی معاون امداد نجات جمعیت استان نیز گفت: تعداد 46 تخته چادر برای اسکان اضطراری، کلمن آب، ست ظروف، قند و شکر و حبوبات، چراغ خوراک‌پزی، پک 72 ساعته، غذای گرم، بیسکویت و کشمش نیز بین این افراد توزیع شد.

حجم خسارات ناشی از سیل فعلا قابل برآورد نیست


معاون استاندار لرستان از بالا بودن حجم خسارت سیل در این استان خبر داد و اعلام کرد بیشترین خسارت مربوط به خرم‌آباد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها