کد خبر: 532212
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۶:۴۲:۴۷
| |

تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات شهرضا در سفر استاندار اتخاذ شد

امام جمعه شهرضا با اشاره به سفر استاندار اصفهان به همراه معاونان و مدیران کل به شهرضا گفت: مسائل و مشکلات شهرضا در قسمت‌های مختلف بررسی شد و تصمیم‌های خوبی گرفته شد و امیدوار هستیم مصوبات این سفر اجرایی شود تا شاهد رشد و پیشرفت این شهرستان باشیم.

تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات شهرضا در سفر استاندار اتخاذ شد
کد خبر: 532212
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ۱۶:۴۲:۴۷

سید نعمت‌اله صالح، امام جمعه شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا با بیان اینکه وقتی دین و فرهنگ و اعتقاد جامعه‌ای خدشه‌دار شد به آسانی نمی‌شود، جبران کرد، اظهار داشت: تمام نیازهای انسان قابل جبران است اما اگر دین و اعتقادات خدشه‌دار شد، قابل جبران نیست.

به گزارش فارس، وی با اشاره به سفر استاندار اصفهان به همراه معاونان و مدیران کل به شهرضا گفت: مسائل و مشکلات شهرضا در قسمت‌های مختلف بررسی شد و تصمیم‌های خوبی گرفته شد و امیدوار هستیم مصوبات این سفر اجرایی شود تا شاهد رشد و پیشرفت این شهرستان باشیم.

صالح با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه افزود: امروز در مقابل دشمنان باید به این نکات توجه کنیم که انقلاب اسلامی ملت ما یکی انقلاب دینی بود و بر مبنای دین شکل گرفت، ریشه انقلاب و خروش مردم در ۱۹ دی ماه از توهین یکی از روزنامه‌های آن زمان به یک مرجع دینی آغاز شد، غیرت دینی مردم بروز کرد و آن چیزی که مردم می‌خواستند حاکمیت دین در این کشور بود.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه آن چیزی که می‌تواند محور اجتماع مردم باشد و مردم را جمع کند، عالم دینی و مرجعیت شیعه است، بیان کرد: در طول تاریخ سیاسی ایران شخصیت‌های زیادی آمدند برای اینکه تحولی به وجود آورند، اما به صورت کامل به نتیجه نرسید و مردم دور آن‌ها را نگرفتند اما امام(ره)  با همراهی مردم انقلاب اسلامی را مستقر کزدند.

وی با بیان اینکه کسی که خدا را یاری کند، خداوند هم محبت او را در قلب مردم می‌اندازد، عنوان کرد: آن چیزی که کشور را نجات می‌دهد، غیرت دینی مردم است و هر چیزی که به دین مردم لطمه بزند و عرق دینی مردم را سست کند، لطمه به استقلال و امنیت کشور است.

صالح با بیان اینکه امروز دشمن غیرت دینی نسل جوان را هدف قرار داده تا آن را تضعیف و سست کند، خاطرنشان کرد:  دشمن در جنگ فرهنگی تلاش می‌کند با تبلیغات رسانه‌ای و بدون هیچ اسلحه و درگیری در میدان مبارزه، اعتقادات دینی نسل جوان را خدشه‌دار کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها