کد خبر: 529642
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۴:۳۰
| |

امام جمعه موقت مریوان:

نهم دی ماه سالروز پیمان مردم بصیر ایران با انقلاب و رهبری است

​مریوان- امام جمعه موقت مریوان گفت: نهم دی ماه سالروز حماسه بصیرت دینی و ملی ایرانیان و پیمان مجدد ایرانیان با انقلاب اسلامی و رهبری است.

نهم دی ماه سالروز پیمان مردم بصیر ایران با انقلاب و رهبری است
کد خبر: 529642
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۴:۳۰

ماموستا عثمان کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مریوان اظهار کرد: در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ مردم به صورت خودجوش و یکپارچه به صحنه آمدند و باعث مأیوس شدن دشمنان شدند.

به گزارش مهر، وی افزود: ایرانیان با بصیرت در نهم دی ماه سال ۸۸ با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند و فتنه هشت ماهه ای را که دشمنان ایران با بهره مندی از مزدوران داخلی راه انداخته بودند را خاموش کردند.

امام جمعه موقت مریوان تصریح کرد: گرامیداشت نهم دی ماه گرامیداشت عزت انقلابی مردم متدین و با بصیرت ایران است.

ماموستا کریمی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نزدیک شدن به ایام شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردم ایران و دیگر کشورهای منطقه مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های این شهید والامقام هستند.

وی افزود: کردستانی‌ها هیچگاه جانفشانی و تلاش حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از اربیل و دیگر مناطق کردنشین در برابر هجوم داعشیان را فراموش نمی‌کنند.

ماموستا کریمی اظهار داشت: حاج قاسم قهرمان ملی ایرانیان و سردار رشید اسلام است و نام و یادش همیشه زنده خواهد بود.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر حرمت همسایه و کمک به نیازمندان در جامعه تأکید کرد و افزود: در شریعت اسلام کمک به نیازمندان و احترام به همسایه‌ها از جمله اولویت هاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها