کد خبر: 531885
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۰۹:۱۹:۳۰
| |

۲۲۰ کلاس درس در کرمانشاه همچنان بخاری نفتی دارند

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: حدود ۲۲۰ کلاس از ۱۷ هزار کلاس سطح استان از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند که بیشتر مربوط مناطق روستایی و دورافتاده است.

۲۲۰ کلاس درس در کرمانشاه همچنان بخاری نفتی دارند
کد خبر: 531885
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۰۹:۱۹:۳۰

مرزبان نظری امروز در جمع اصحاب رسانه، در توضیح حریق بخاری نفتی یکی از کلاس‌های دبستان موسی‌بن جعفر روستای کرم‌بست بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: سال گذشته اداره کل نوسازی مدارس استان نسبت به شوفاژکشی این مدرسه اقدام کرده که منتظر نصب علمک گاز و گازرسانی به این روستا و مدرسه هستیم.

به گزارش فارس، وی با اشاره به وجود بخاری کاربراتی استاندارد در  این کلاس، افزود: یکی از دانش‌آموزان درجه خروجی نفت بخاری را باز می‌کند که سبب آتش‌سوزی می‌شود که خوشبختانه با اطفا به‌موقع، اتفاق خاصی رخ نداد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه اضافه کرد: حدود ۲۲۰ کلاس از ۱۷ هزار کلاس درس سطح استان از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند که بیشتر مربوط مناطق روستایی و دورافتاده است.

وی در پایان از فرهنگیان و معلمان کلاس‌ها که از بخاری نفتی استفاده می‌کنند خواست حتما نکات ایمنی را برای جلوگیری از بروز حوادث این‌چنینی رعایت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها