کد خبر: 531839
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۶:۲۲
| |

جلسه شورای سی سخت با ۲دستور کار

از چاره‌جویی برای سگ‌های ولگرد تا جلوگیری از ساخت ویلاهای غیرمجاز

جلسه شورای اسلامی شهر سی سخت با دستور کار ساماندهی سگ های ولگرد و جلوگیری از ساخت وساز ویلاهای غیرمجاز در باغات شهر سی سخت برگزار شد.

از چاره‌جویی برای سگ‌های ولگرد تا جلوگیری از ساخت ویلاهای غیرمجاز
کد خبر: 531839
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۲۰:۲۶:۲۲

جلسه شورای اسلامی شهر سی سخت با دستور کار ساماندهی سگ‌های ولگرد و جلوگیری از ساخت وساز ویلاهای غیرمجاز در باغات شهر سی سخت برگزار شد.

​به گزارش فارس، حمید تقی زاده رئیس شورای شهر سی سخت در این جلسه گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی این روزهای مردم شهر سی سخت بحث سگ‌های ولگرد است که تا کنون به نتیجه ای نرسیده است و همین باعث نگرانی و نارضایتی‌ها در بین عموم مردم و خانواده‌ها شده که باید به صورت جدی پیگیری شود.

 تقی زاده اظهار داشت:باید این نکته مد نظر قرار بگیرد که تعدای از  سگ‌های ولگرد در سطح شهر قابل پذیرش است  ولی از حد که بگذرد و تعدادشان افزایش یابد برای مردم خطرات جانی به همراه دارد از نظر  بهداشتی بیماری هاری و انگلی ناشی از این حیوانات می‌تواند سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد و  مخاطرات بسیار زیادی داشته باشد.

رئیس شورای شهر سی سخت عنوان کرد:در محل فرمانداری دنا جلسه مشترکی با محیط زیست و شبکه بهداشت در مورد سگ‌های ولگرد داشتیم که خواستار استفاده از ظرفیت عیسی فرهی نصب دوست دار طبیعت و  حامی محیط زیست که دارای اطلاعات کافی است  برای ساماندهی سگ های ولگرد شدیم که موافقت شد و در این بین  چون شهرداری مسئول اصلی جمع‌آوری سگ‌ها از سطح شهر است قرار بر این شد  که زمینی از سوی محیط زیست و منابع طبیعی در اختیار شهرداری گذاشته شود، می‌طلبد که محیط زیست،شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی و شهرداری پای کار بیایند تا هرچه سریعتر این مشکل اساسی بر طرف شود.

گفتنی است که برای جمع آوری و ساماندهی سگ های ولگرد  در شهر سی سخت شورای اسلامی شهر سی‌سخت  و شهرداری آمادگی کامل خود را اعلام کردند و از بقیه ادارت مرتبط نیز انتظار دارد که پای کار بیایند تا هر چه سریعتر این مشکل حل وفصل شود و چنان چه برای ساماندهی سگ های ولگرد ادارات مرتبط کم کاری کنند رسانه ای خواهند شد و باید جواب گوی مردم باشند.

همچنین در این نشست به ۵۳ مورد حکم تخریب ویلا در شهر سی‌سخت اشاره شد که تاکنون این احکام اجرایی نشده و دست‌های پشت پرده مانع اجرای احکام شده است.

برای موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز درباغات سی سخت تقی زاده گفت: باید با دعوت از مدیر کل جهاد کشاورزی خواستار متوقف کردن این ساخت و سازها شد، باآب وفاضلاب استان هماهنگی شود که انشعابات موجود در این ویلاها جمع‌آوری شود از اداره برق خواستار ورود به موضوع انشعابات برق غیر مجاز و جمع آوری آنها شویم چرا که اگر الان جلوی این ساخت وسازها گرفته نشود قطعا آینده شهر توریستی سی سخت گرفتار مشکلات و معضلات زیادی خواهد شد که تبعات و آثار بدی به همراه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها