کد خبر: 531833
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۷:۳۰:۵۶
| |

بازداشت ۲ نفر از پرسنل شبکه بهداشت رباط‌کریم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم گفت: دو نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به اتهام اختلاس بازداشت و روانه زندان شدند.

بازداشت ۲ نفر از پرسنل شبکه بهداشت رباط‌کریم
کد خبر: 531833
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۷:۳۰:۵۶

​رحیم علیش‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم عصر امروز اظهار کرد: دو نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم به اتهام اختلاس در اموال عمومی بازداشت شدند.

به گزارش فارس، وی گفت: نامبردگان از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده و در بخش پذیرش مراجعه‌کنندگان مشغول به خدمت بوده‌اند و مبالغی را که به عنوان خدمات بهداشتی با استفاده از دستگاه خودپردازی که در اختیار داشته‌اند از مردم دریافت و به نفع خود و به حساب شخصی برداشت می‌کرده‌اند.

دادستان شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: نکته قابل توجه این‌که این دستگیری بر اساس اطلاعات به دست‌آمده از منابع مختلف و گزارش‌های مدیریت شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات اولیه که از این پرونده به دست‌آمده اختلاس صورت گرفته توسط نامبردگان مبلغ 400 میلیون تومان بوده است که تحقیقات تکمیلی توسط کارشناسان حسابداری ادامه دارد.

علیش‌پور ادامه داد: در همین راستا پس از تفهیم اتهام نامبردگان اقرار به اختلاس نموده و با صدور قرار تامین بازداشت و روانه زندان شدند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم جهت کشف این اختلاس و کمک به تشکیل پرونده گفت: وظیفه قانونی تک تک مسؤولان ادارات است که نسبت به زیر مجموعه اداری خودشان نظارت داشته باشند و چنانچه شاهد موضوعات غیر عادی، خلاف قانون و رفتار مجرمانه بودند، باید موضوع را به مرجع قضایی گزارش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در ادامه تاکید کرد: اگر احیانا مسؤولی در خصوص نظارت بر زیر مجموعه خود کوتاهی کند و اقدام به اعلام گزارش موارد تخلف نکند مرتکب ترک فعل و مرتکب قصور و کوتاهی شده و طبق قانون موجب بازخواست قرار خواهند گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها