کد خبر: 531828
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۸:۱۳
| |

استاندار زنجان:

تولید محتوا دغدغه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است

استاندار زنجان گفت: تولید محتوا دغدغه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است.

تولید محتوا دغدغه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 531828
|
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۵:۵۸:۱۳

محسن افشارچی ظهر سه شنبه در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در محل مرکز صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: دشمنان در جنگ شناختی دنبال این هستند تا پارامترهای تصمیم گیری ما را تحت تاثیر قرار دهند.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه ما در فضای مجازی بیشتر تحت تاثیر این جنگ هستیم، اظهار کرد: دشمن، مشروعیت زدایی، اعتبار زدایی، اعتماد زدایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام را از این طریق در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار زنجان گفت: برای رشد و توسعه اقتصادی مورد نظر غربی‌ها، باید در منظومه نظام سلطه قرار گرفت و این تغییرات فرهنگی در عربستان و برخی دیگر از کشورها همچون ترکیه، مالزی و امارت قابل مشاهده است.

افشارچی افزود: ما در فضای مجازی بیشتر تحت تاثیر این جنگ هستیم و دشمن، مشروعیت زدایی، اعتبار زدایی، اعتماد زدایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام را از این طریق در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما در فضای مجازی ضعف داریم، یاد آورشد: در اکوسیستم تولید محتوا در جنگ شناختی باید به این سمت حرکت کنیم.

افشارچی افزود: یکی از الزمات فرهنگی نظام سلطه، غفلت است و این غفلت موجب این می‌شود که مردم ندانند نظام سلطه باعث چه بی عدالتی‌هایی در جهان شده است.

وی ابراز داشت: اصطلاح تهاجم فرهنگی که از سوی رهبر معظم انقلاب حدود سه دهه پیش عنوان شد ناظر بر همین مساله است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اتفاقات مبارکی در کشور طی چند سال اخیر در حوزه تولید محتوا در حال رخ دادن است، ادامه داد: امروز جریان انقلاب در حوزه مستند سازی، خوب وارد شده است.

افشارچی با بیان اینکه ما در فضای مجازی ضعف داریم، افزود: در اکوسیستم تولید محتوا در جنگ شناختی باید به این سمت حرکت کنیم و از ظرفیت فضای مجازی بیشتر استفاده کنیم.

وی یاد آور شد: تولید محتوا دغدغه بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی است. برای رسیدن به رشد اقتصادی باید در منظومه اقتصادی نظام سلطه قرار گرفت که الزاماتی دارد و ناظرهایی بر آن وجود دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها