کد خبر: 531379
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۸:۴۷:۱۲
| |

وزیر کشور فردا به کرمانشاه سفر می‌کند

وزیر کشور فردا دوشنبه برای معارفه استاندار جدید کرمانشاه به این استان سفر می کند.

وزیر کشور فردا به کرمانشاه سفر می‌کند
کد خبر: 531379
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۸:۴۷:۱۲

احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم فردا صبح (دوشنبه) به همراه بهمن امیری مقدم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی کرمانشاه راهی کرمانشاه می‌شود تا در صبح دوشنبه ۲۰ دی ماه وی را به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه معارفه کند.

به گزارش مهر، مراسم تودیع و تقدیر از هوشنگ بازوند و معارفه بهمن امیری مقدم به عنوان هفدهمین استاندار کرمانشاه بعد از انقلاب اسلامی فردا صبح در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

حضور در گلزار شهدای کرمانشاه، دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کرمانشاه از برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان خواهد بود.

بهمن امیری مقدم ۱۵ دی ماه از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید کرمانشاه منصوب شد.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی بهمن امیری‌مقدم می‌توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و رئیس ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های گیلان و خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان‌های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی و مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور اشاره کرد.

آیت‌الله رئیسی پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به «بهمن امیری مقدم» به عنوان استاندار کرمانشاه با تأکید به نقش و جایگاه ویژه استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و کثرت نیروهای جوان، مستعد و انقلابی بر حل مشکل اشتغال جوانان به عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم استان و لزوم توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مختلف جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی استان کرمانشاه در برنامه‌ریزی و اداره استان تأکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها