کد خبر: 531239
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۰:۱۷:۱۷
| |

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری خبرداد:

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در دوره قبل با ما زاویه داشت

امرودی گفت: همکاری شورای پنجم با سازمان فرهنگی هنری بسیار ضعیف بود و معاونت اجتماعی شهرداری در دوره قبلی زاویه جدی با سازمان فرهنگی هنری داشت.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در دوره قبل با ما زاویه داشت
کد خبر: 531239
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ۱۰:۱۷:۱۷

میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران، اظهار کرد: دو ماه بعد از حضور بنده در سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرونا شیوع پیدا کرد، ۴ هزار نیرو در این سازمان حضور داشتند. درحال حاضر همان نیروها تولیداتی دارند که در صدا و سیما پخش می‌شود.

به گزارش برنا، وی افزود: سازمان فرهنگی هنری در ابتدای شیوع کرونا ماسک ۷۵۰ تومان تولید کرد و بسترهایی را فراهم کرد تا مردم بتوانند کارهای جهادی را انجام دهند به عنوان مثال مراکزی را در اختیار مردم قرار داد تا ماسک تولید کنند. سازمان اگر نیروهای چند هزار نفری را وارد کار نمی کرد در ابتدای کرونا با مشکل ماسک روبه رو می شدیم.

امرودی تصریح کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امسال بعد از ۳ سال در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و در بخش موسیقی جشنواره فیلم فجر نیز برای اولین بار حضور داریم، سال آینده هم سازمان برای جشنواره دو فیلم دارد.

وی گفت: بخشی از اشکالات ما ساختاری است که باید شورای شهر ورود کند و بخش دیگر مدیریتی است. همکاری شورای پنجم با سازمان فرهنگی هنری بسیار ضعیف بود و معاونت اجتماعی شهرداری در دوره قبلی زاویه جدی با سازمان فرهنگی هنری داشت اما همواره سعی شد که بدون حاشیه اقداماتمان را انجام دهیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها