کد خبر: 530805
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۳:۳۹:۵۷
| |

اسماعیلی، وزیر ارشاد:

مشکلات زیرساختی کشور با سفرهای هیات دولت در حال گره‌گشایی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات زیرساختی کشور با سفرهای هیات دولت در حال گره‌گشایی است.

مشکلات زیرساختی کشور با سفرهای هیات دولت در حال گره‌گشایی است
کد خبر: 530805
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۱۳:۳۹:۵۷

محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های فرهنگی شهر اراک اظهار کرد: پروژه‌های نیمه‌ تمام بسیاری در کشور وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این پروژه‌ها را تا حد توان تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

 به گزارش فارس، وی تصریح کرد: بخشی از این پروژه‌ها تالارهای مرکزی  هستند که تکمیل این تالارها از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مقرر شده با یک زمان‌بندی روشن و مشخص تالارهای باقی مانده کشور به اتمام رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در شهر اراک تالار مرکزی پیشرفت  ۷۵ درصدی دارد،  سالن تئاتر آن به لحاظ استاندارد جزو سالن‌های کم نظیر کشور است و ۲ سالن از تالار مرکزی اراک باقی مانده  که بودجه لازم برای تکمیل این سالن‌ها پس از برآوردهای دقیق در سفر هیات دولت مصوب و اختصاص می‌یابد.

اسماعیلی با بیان اینکه تحقق عدالت فرهنگی از برنامه‌های مهم وزارت ارشاد است، افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات زیرساختی کشور با سفرهای هیات دولت در حال گره‌گشایی است، ما نمی‌توانیم در تهران بنشینیم و برای طرح‌ها برنامه‌ریزی کنیم، باید از نزدیک از طرح‌ها بازدید کنیم.

تکمیل تالار نیازمند ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است

 استاندار مرکزی نیز گفت: حدود ۹۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که تالار اراک یکی از این طرح‌ها است.

 فرزاد مخلص‌الائمه افزود: تالار مرکزی اراک از ۱۵ تا ۱۶ سال گذشته آغاز شده که تلاش داریم در دولت سیزدهم این طرح را به سرانجام برسانیم.

به گفته وی عملیات ساخت و ساز تالار مرکزی انجام شده و تکمیل تجهیزات این طرح برای افتتاح نیازمند ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها