کد خبر: 530744
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۰۹:۵۰:۵۰
| |

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج):

شهدا محور وحدت هستند / انتقام شهدا را می‌گیریم

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت و … همواره محور وحدت بودند.

شهدا محور وحدت هستند / انتقام شهدا را می‌گیریم
کد خبر: 530744
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۰۹:۵۰:۵۰

سردار مجتبی فدا پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر پاک ۲۵ شهید گمنام و سه شهید تازه تفحص شده اصفهان که در میدان بزرگمهر در حال برگزاری است، با بیان اینکه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم، اظهار داشت: شاخصه همه شهدا از جمله شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدا مدافع حرم، شهدای امنیت و به ویژه شهید سلیمانی ولایتمداری و ولایت پذیری است به نحوی که قوام و ادامه انقلاب اسلامی را تکیه بر ولایت می‌دانستند.

از شئون عاقبت به خیری، حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب است

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه بر اساس وصیتنامه همه شهدا از شئون عاقبت به خیری، حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: دفاع از اصول یعنی ولایت فقیه و همه باید این امر را مورد توجه قرار دهیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه مردمی بودن، انجام کار برای مردم، تأمین آرامش و امنیت و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی از دیگر ویژگی‌های شهدای کشور است، گفت: بصیرت، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، خستگی ناپذیری نیز از دیگر رفتارهای شهدا بود که بر روی آنها ثابت قدم ماندند و در این راه جان خود را تقدیم نظام و اسلام کردند.

شهدا تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت و … همواره محور وحدت بودند، افزود: شهدا تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند، در برای تثبیت انقلاب، مقابله با گروهک‌های تروریستی، مقابله با دولت سازی، مقابله با تجزیه عراق و سوریه و تضعیف روحیه مقاومت گام‌های بزرگی برداشتند.

سردار فدا با بیان اینکه راه شهید سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادامه خواهد داشت، افزود: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها مکتب آن از بین رفت بلکه فصل جدیدی در جبهه مقاومت، ایران و منطقه شکل گرفته است و آمریکا با این جنایت در نظر مردم ایران منفورتر شد.

انتقام شهدا را خواهیم گرفت

وی با تاکید بر اینکه ما انتقام شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی را از این دشمن بزرگ خواهیم گرفت، گفت: ما در کنار بالا بردن قدرت رزمی و بازدارندگی خود ضربه محکم را به آمریکایی‌ها و صهیونیسم خواهیم زد و آنها را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه ما منکر مشکلات نیستیم، منکر کمبودها و گرانی نیستیم و منکر فشار به مردم متوسط به پایین نیستیم، افزود: اما دولت عزم خود را جزم کرده تا سختی معیشت را از دوش ملت ایران بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها