کد خبر: 530063
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۵:۴۹
| |

معاون بسیج جامعه زنان:

مکتب شهید سلیمانی مسیر تربیت نسل مقاوم است

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور گفت: مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی مسیر روشن و صحیح برای تربیت نسل مقاوم برای ایران و جهان اسلام است.

مکتب شهید سلیمانی مسیر تربیت نسل مقاوم است
کد خبر: 530063
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۱۹:۲۵:۴۹

 معصومه حکیمیان روز یکشنبه در همایش بانوان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تبریز با عنوان "نسل مقاوم"، با اشاره به رشادت های بی مانند سردار سلیمانی و مجاهدت های او در دوران هشت دفاع مقدس، افزود: ویژگی بارز این شهید والامقام بنا به فرمایش رهبر انقلاب، اخلاص و صداقت بود که توانست در همه این دهه ها بین مردم محبوب و در نظر دشمن به عنوان خطر جلوه کند.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: شرایط امروز ایران و جهان به گونه ای است که دشمن شکست خورده در جنگ نظامی، نسل جدید و جوان و خانواده های ما را مورد هدف قرار داده است تا بتواند به اهداف خود که زیر سلطه درآوردن نسل هاست برسد.

حکیمیان ادامه داد: دلیل اصلی ناکامی چند دهه دشمن در این زمینه، پایه های قوی این مردم در هویت دینی است که به رغم برخی کوتاهی هایی که از سوی مسئولان مشاهده می شود، این پایه ها که ما در همه شئون زندگی و مجاهدت سردار سلیمانی دیدیم، همچنان پرصلابت باقی است.

وی خدمت به مردم را رسالت اصلی مدیران و مسئولان در نظام اسلامی برشمرد و یادآور شد: مسئولی پیروز این میدان است که از مبانی اعتقادی برخوردار باشد و پیروزی ما در دوران دفاع مقدس در همین مورد نهفته بود، نقطه طلایی که سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت آن را نشان داد و از حریم مردم به دفاع برخاست و آرام نگرفت و کنار خانواده نماند بلکه در دفاع از مردم و کشور مجاهدت کرد.

حکیمیان با اشاره به نقش بانوان در تربیت نسل مقاوم، اظهار داشت: زنان نظام اسلامی باید نسلی تربیت کنند که در مرحله اول بدانند هویت انسانی دارد و به شان انسانی خود احترام قائل باشد و دومین بعد تربیتی نسل مقاوم تقویت بعد هویت دینی است.

وی اضافه کرد: امروز معنویت زدایی در دستور کار سلطه گران بوده و طرحی جهانی است و جهان در جنگ وحشتناکی در این خصوص درگیر شده و نابسامانی رسانه ها و فضای مجازی برای رسیدن به این هدف سازمان دهی می شود.

حکیمیان شناخت، اطلاعات و مهارت را سه مولفه مهم در رسیدن به هدف برشمرد و گفت: برای تربیت نسلی مقاوم باید بدانیم دشمن کیست، کجاست و چه می خواهد تا بر اساس آن و مسلح شدن به اطلاعات و مهارت بتوان نقش آفرینی کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها