اسامه حمدان:

شهادت سردار سلیمانی به محور مقاومت انگیزه داد

روابط ایران ومقاومت قوی‌تر خواهد شد

یکی از رهبران ارشد جنبش حماس با بیان این که شهادت سردار سلیمانی به محور مقاومت انگیزه داد، اظهار کرد: هجمه ای از سوی آمریکا علیه ایران وجود دارد چون تهران حامی مقاومت و تمامی مظلومان جهان است، اما این امر مقاومت را تضعیف نمی کند و من بر این باورم که روابط ایران ومقاومت قوی‌تر خواهد شد.

 شهادت سردار سلیمانی به محور مقاومت انگیزه داد
کد خبر: 530735
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۶ ۰۹:۱۱:۱۴

اسامه حمدان، یکی از رهبران ارشد جنبش حماس، در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت جریان مقاومت را چه طور ارزیابی می کنید با توجه این که پس از شهادت سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس برخی این تحلیل را مطرح کردند که این موضوع باعث تضعیف جریان مقاومت در منطقه خواهد شد؟ گفت: چه بسا دولت آمریکا ‌و رژیم صهیونیستی امید داشتند که بعد از شهادت سردار سلیمانی مقاومت تضعیف شود، اما بعد از گذشت دو سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاقات نشان می دهد که این گونه نیست، شهادت سردار سلیمانی به محور مقاومت انگیزه داد، مجاهدان امانت و رسالت را بر دوش کشیدند و خون آن شهید، مقاومت را تغذیه کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود : بعد از شهادت ایشان، فلسطین شاهد جنگ سیف القدس بود که صهیونیست ها در آن خوار و ذلیل شدند و فلسطینی ها پیروز شدند و ان شاءالله این مقدمه ای برای پیروزی بزرگ تر است. امروز قدرت مقاومت در لبنان رو به افزایش است و در عراق پیروزی هایی محقق می کند، امروز ما به تحقق پیروزی های نهایی نزدیک تر شده ایم، آمریکا در حال خروج از کشورهای منطقه است و این نشان می دهد که ترور سردار حاج قاسم سلیمانی ایده و تفکر را از بین نبرده است، ایده و رویکرد ما مقاومت، ثبات، فداکاری و تحقق پیروزی است.

 این عضو ارشد جنبش حماس در پاسخ به این سوال که این جنبش به تازگی وارد سی و چهارمین سالگرد خود شده در حال حاضر  در چه وضعیتی به سر می برد؟ تصریح کرد: بی شک زمانی که جنبش حماس تاسیس شد بر اساس یک هدف روشن و واضح بود و آن مقابله با اشغالگران تا زمان آزادی قدس و فلسطین است و تا به امروز همچنان به این هدف پایبند هستیم و مقاومت فلسطین هر روز قوی تر می شود. امروز مقاومت در غزه حضور دارد و در قدس وکرانه باختری مبارزه می کند و در تمامی سرزمین های فلسطین با دشمن مقابله می کند و علیرغم تمام تلاش های دشمن برای تضعیف مقاومت، این محور روز به روز قوی تر می شود.

حمدان همچنین با اشاره به فشارهای آمریکا به ایران به خاطر حمایت از جریان مقاوت اظهار کرد : هجمه ای از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد چون ایران حامی مقاومت و تمامی مظلومان جهان است اما این امر مقاومت را تضعیف نمی کند و روابط ایران با مقاومت از زمان پیروزی انقلاب اسلامی است و من بر این باورم که روابط ایران ومقاومت قوی تر خواهد شد و همه این تلاش ها با شکست مواجه خواهد و ما یک روز  هدف مان را محقق می کنیم و وارد قدس و فلسطین خواهیم شد و آنجا را آزادسازی می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها