کد خبر: 530256
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۵:۵۷:۰۶
| |

امام جمعه رفسنجان:

شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد

امام جمعه رفسنجان گفت: شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد و در مقابل پدیده خبیث داعش که به عنوان یک فتنه در غرب آسیا ظاهر شد مبارزه کرد.

شهید سلیمانی هرگز در صحت راهش دچار تردید نشد
کد خبر: 530256
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۵:۵۷:۰۶

اصغر عسکری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان و شهدای شهرستان رفسنجان در مصلی امام خامنه ای رفسنجان اظهار داشت: سردار دل‌ها قهرمان ملی و افتخار ملت‌های مسلمان بود که در شامگاه جمعه ۱۳ دی ماه دو سال قبل به دست منافقان اسلام ترور و به شهادت رسید و دل‌های عالم را محزون کرد. مردی که نام و یادش از تاریخ پر افتخار اسلام محو نخواهد شد. او برای دفاع از مردم ِ در بند دشمنان به میدان جنگ با اهریمن شتافت.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی یک جمله در مورد شهید سلیمانی فرمودند که سلیمانی یک مکتب است پس باید در این جمله تأمل و تفکر کرد و تمام زوایا و ابعاد آن را تبیین و روشنگری کرد تا راه روشن در جلو ملت‌ها قرار گیرد.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ما در اسلام عناوینی به عنوان مکتب اسلام، مکتب قرآن و مکتب تشیع داریم، محورهای مکتب اسلام شهادتین است شهادت به خدا، رسالت انبیا و قرآن است. در مکتب تشیع غیر از شهادت به وحدانیت خدا، پیامبر و قرآن؛، مسائل امامت، ولایت و ولایت فقیه را نیز باید توجه داشت.

وی افزود: در واقع می‌توان گفت مکتب و صاحب مکتب مجموعه‌ای از اصول، آرمان‌ها، اندیشه‌ها و باورهایی است که یک انسان به آنها پایبند است و قبول دارد و در مقابل بیان آنها ابایی ندارد.

عسکری تصریح کرد: سردار سلیمانی کسی بود که هم اعتقاد داشت به یک سری از اصول، ارزش‌ها و باورهای اسلام و هم به امامین و خدمت به مردم و محرومین اعتقاد داشت و عمل می‌کرد و نیز ایثارگری، تلاش و اخلاص در عمل، شهادت طلبی و اسیر مادیات نبودن در او نهادینه شده بود.

عسکری تاکید کرد: سردار سلیمانی هرگز از صحت راهش دچار تردید نشد و در مقابل پدیده خبیث داعش که به عنوان یک فتنه در غرب آسیا ظاهر شد با انها مبارزه کرد و پایان زندگی و حکومت نحص آنها را اعلام کرد لذا در اعتقاد به ایمانش و پایبندی اش به اسلام برای یاری مظلومین هم معتقد بود. این انسان صاحب مکتب است و باید از مکتب او درس‌های زندگی را بیاموزیم و عمل کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها