کد خبر: 530071
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۶:۱۵
| |

فرماندار پارس‌آباد:

فوت ۱۲ نفر در ۱۲ روز گذشته/کرونا در پارس‌آباد پیشتازی می‌کند

پارس‌آباد- فرماندار پارس‌آباد گفت: با گذشت ۱۲ روز از دی ماه، ۱۲ نفر در شهرستان پارس‌آباد بر اثر بیماری کرونا جان باختند.

فوت ۱۲ نفر در ۱۲ روز گذشته/کرونا در پارس‌آباد پیشتازی می‌کند
کد خبر: 530071
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۲ ۲۰:۴۶:۱۵

ابراهیم امامی عصر یکشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در حالی کرونا همچنان در پارس‌آباد تاخت و تاز می‌کند که به طور متوسط روزانه یک نفر در این شهرستان قربانی کرونا می‌شوند.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: هر چند علائمی از سویه امیکرون در این شهرستان مشاهده نشده اما به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و برپایی مجالس مختلف تجمعی ما با افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر کرونایی در این شهرستان روبه‌رو هستیم.

فرماندار پارس‌آباد گفت: انتظار می‌رود اهالی این شهرستان با دقت و حساسیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و اجازه سرایت و فراگیری این بیماری را در گروه‌های سنی مختلف ندهند.

امامی افزود: همچنان وضعیت شهرستان پارس‌آباد از لحاظ کرونایی زرد رنگ است در حالی که سایر شهرهای استان اردبیل به رنگ آبی درآمدند که این نشان می‌دهد همچنان کرونا در این شهرستان سودای جان اختیار کرده و سعی دارد تا بیش از گذشته سلامت مردم را تهدید کند.

وی از اهالی این شهرستان خواست تا نسبت به تزریق دز اول، دوم و سوم واکسن کرونا اقدام کرده و خطرات و آسیب‌های ناشی از این بیماری را به حداقل برسانند.

امامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هنوز ۲۵ درصد جمعیت این شهرستان دز دوم واکسن خود را دریافت نکردند و دریافت‌کنندگان دز اول نیز ۸۸ درصد جمعیت شهرستان پارس‌آباد را شامل می‌شود.

فرماندار پارس‌آباد پایین بودن آمار دز سوم تزریق واکسن کرونا را در این شهرستان یادآور شد و اضافه کرد: با این شرایط و احتمال گسترش سویه جدید، افزایش مرگ و میر بر اثر بیماری کرونا در این شهرستان دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها