موضوع تخریب مغازه معلول مراغه‌ای در مراجع قضایی در پیگیری است

دستور قضایی برای تخریب مغازه صادر نشده است

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هیچگونه دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضایی برای تخریب مغازه صادر نشده و به منظور پیگیری و بر حسب شکایت طرفین موضوع در مراجع قضایی مراغه در حال رسیدگی است.

موضوع تخریب مغازه معلول مراغه‌ای در مراجع قضایی در پیگیری است
کد خبر: 529876
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۷:۰۸:۴۷

 موسی خلیل اللهی در رابطه با موضوع فیلم منتشره در فضای مجازی در رابطه با تخریب یک مغازه و انتساب آن به یک فرد معلول اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده ، ملک مذکور توسط شخص مالک مغازه و پس از اخذ مجوز تخریب از شهرداری انجام شده است.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه هیچگونه دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضایی برای تخریب مغازه صادر نشده است، افزود: متاسفانه فیلم منتشره پس از چند روز از تخریب توسط مستاجرین با انگیزه شخصی ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: مغازه قدیمی متعلق به فرد معلول نبوده و تا به امروز هیچگونه مدرکی مبنی بر مالکیت منافع مذکور که متعلق به شخص معلول باشد به دستگاه قضایی ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه پیش از تخریب ارشادات لازم به مستاجرین به منظور انجام اقدامات مورد نیاز انجام شده بود، خاطرنشان کرد: به منظور پیگیری و بر حسب شکایت طرفین در رابطه با تخریب و تحریق عمدی و انتشار فیلم در فضای مجازی، موضوع در مراجع قضایی مراغه در حال رسیدگی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها