کد خبر: 529817
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۳:۰۶:۵۶
| |

سردار کرمی مطرح کرد:

۹۵ درصد تجهیزات یگان ویژه تولید بومی است

فرمانده یگان ویژه ناجا گفت: کشور‌های مرتبط با ما تحریم‌های آمریکا را قبول ندارند و تحریم مذبوهانه آمریکایی‌ها در ارتباط ما با این کشور‌ها هیچ خللی را به وجود نیاورده است.

۹۵ درصد تجهیزات یگان ویژه تولید بومی است
کد خبر: 529817
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۳:۰۶:۵۶

 سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: باید سمت و سوی حرکت نیرو‌های خود را به راهبرد بازدارنده و برخورد نرم سوق دهیم تا در مواجه با جمعیت رویکرد به دور از درگیری داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در وهله اول صحبت و گفتگو برای آرام کردن تجمعات مختلف در دستور کار نیرو‌های ما قرار دارد.

سردار کرمی ادامه داد: از سال ۹۰ آموزش‌های ما مبتنی بر این راهبرد بوده و دشمنان، منافقین، سلطنت‌طلبان و پشتیبان بزرگ آن‌ها یعنی آمریکایی‌ها ترویج خشونت را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: ۳۴ دستورالعمل خشونت توسط رسانه‌های بین المللی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره اعلام شد تا اینکه اغتشاشگران چگونه به اموال عمومی به مراکز نظامی و انتظامی حمله و خودرو‌ها را آتش بزنند.

فرمانده یگان ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ترویج خشونت از سوی دشمن انجام شد، اما ما در مقابل توسعه آرامش در جامعه را در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: دشمن نتوانست ناآرامی‌های اجتماعی را تبدیل به خشونت کند فتنه ۹۸، ۴۸ ساعته و فتنه سال ۹۶، ۷ روزه شد.

سردار کرمی گفت: دشمن در تنش‌های آبی خوزستان و اصفهان سرمایه‌گذاری بسیاری کرد تا به اهداف شوم خود و برهم خوردن نظم جامعه شود، اما نتوانست به هدف شوم خود برسد.

وی افزود: ما بخشی از مردم هستیم آمریکایی‌ها هیچ کاری از دستشان بر نیامد و در مقابل آمدند و تحریم‌ها را علیه یگان‌های ویژه اعمال کردند، لذا این تحریم‌ها هیچ خللی در اراده و هدف یگان‌های ویژه وارد نکرد بلکه شور و شعفی خاص در بین نیرو‌های ما به وجود آورد.

فرمانده یگان ویژه ناجا تصریح کرد: اکثر تجهیزات یگان ویژه قریب به ۹۵ درصد آن در داخل کشور تولید می‌شود و هیچگونه وابستگی به آمریکا و دیگر کشور‌ها نداریم.

وی با تاکید بر اینکه تجهیزات نظامی و پلیسی ما در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: کشور‌های مرتبط با ما تحریم‌های آمریکا را قبول ندارند و تحریم های آمریکایی‌ها در ارتباط ما با این کشور‌ها و برقراری تعاملات دو سویه با آن‌ها هیچ خللی را به وجود نیاورده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • بی خیال ارسالی در
    جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱

    به نظرم تفنگ آب پاش هم خوب باشه
    از این تفنگ ها بود که بچه بودیم باش بازی میکردیم
    از اینا بدیم به هر دو طرف
    هم خنک میشن
    هم خسارتی نداره
    به نظرم پیشنهاد خوبی بود
    بشینید روش فکر کنید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها