کد خبر: 269278
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۶:۳۸:۰۰
| |

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

توانمندی یگان ویژه از ارکان اصلی برقراری امنیت در کشور است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: این یگان به این توانمندی رسیده که با آمادگی کامل، هر گونه تهدید داخلی و خارجی را با کمترین هزینه و در کمترین زمان مدیریت و دفع می کند.

توانمندی یگان ویژه از ارکان اصلی برقراری امنیت در کشور است
کد خبر: 269278
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۱ ۱۶:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسن کرمی گفت: نقش یگان ویژه در تأمین امنیت و آرامش عمومی برجسته، اثرگذار و انکارناپذیر است هر چند یک نیروی پویا، فعال و ولایی است اما با محوریت قرار دادن مسیر تعالی و ایجاد روحیه انقلابی در بین کارکنان برای تحقق آرمان های والای نظام گام های موثری را برداشته است.


وی ادامه داد: اقتدار و توانمندی یگان ویژه از ارکان اصلی برقراری نظم و امنیت در کشور است.


سردار کرمی افزود: ایران اسلامی امروز از امن‌ترین کشورهای جهان است و امنیت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در این برهه از زمان کاری بسیار ارزشمند و به موقع بود و فرصت و موقعیت مناسبی است تا قابلیت ها و توانمندهای 40ساله خود را در نیروهای مسلح به نمایش بگذاریم.


فرمانده یگان ویژه ناجا افزود: برپایی این نمایشگاه بازتاب مثبتی در تقویت روحیه مردم و تاثیرات بسیار خوبی در خارج از کشور داشته است، نیروهای مسلح ایران اسلامی علی رغم همه سختی ها، مشکلات، تحریم ها و فشارهایی که از جوانب مختلف به کشور وارده شده، امروز نه تنها خودکفا شده اند بلکه بسیاری از تجهیزات و تولیدات خود را نیز به سایر کشورها صادر می کنند که همه این ها به برکت انقلاب اسلامی است.


سردار کرمی با اشاره به حضور پر رنگ نیروی انتظامی در این نمایشگاه در کنار سایر نیروهای مسلح، گفت: نیروی انتظامی در حوزه تامین امنیت به خوبی ایفای نقش کرده است.


وی ادامه داد: تعامل سازنده بین نیروهای مسلح کشور باعث شده قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هر روز افزون شود، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم وقت خود را صرف خدمت به مردم و تلاش می کنند با موفقیت در مأموریت های محوله در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.


این مقام ارشد انتظامی تفکر انقلابی را عامل برون رفت از مشکلات امروز جامعه دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح در حفظ آرمان های نظام نقشی تعیین کننده دارند و تحریم، نفوذ و انواع تهاجم دشمن با ترویج این تفکر، نقش برآب می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها