واکنش سردار کرمی نسبت به اعمال تحریم دولت آمریکا علیه یگان ویژه

فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور گفت: تحریم فرماندهان ما، نشان از صلابت و عزم راسخ نیروهایمان در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

واکنش سردار کرمی نسبت به اعمال تحریم دولت آمریکا علیه یگان ویژه
کد خبر: 529788
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۱:۲۹:۵۲

سردار حسن کرمی فرمانده یگان ویژه انتظامی جمهور اسلامی ایران اظهار کرد: اراده یگان‌های ویژه انتظامی در پیاده سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز «مد ظله العالی» به عنوان تکلیف شرعی و دینی و دفاع آرمانی از انقلاب و دستاورد‌های ارزشمند آن، خواب آسوده دشمنان را برهم خواهد زد و تمامی نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل خواهد کرد؛ ما بر این اصل استواریم و لحظه‌ای عقب نخواهیم کشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: دشمنان امروز نظام در کمین هستند تا از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند.

سردار کرمی ادامه داد: مجموعه یگان ویژه در سراسر کشور توانسته با اقتدار کامل و با جدیت در مقابل افرادی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم هستند، ایستادگی کند.

وی افزود: استکبار جهانی در طی سال‌های گذشته دست به تحریم افراد، اشخاص و نهاد‌های مختلفی زد، اما غافل از این بود که همه این افراد جزئی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچ گاه در مقابل ظلم سر خم نکردند و اخیرا شاهد بودیم که مجددا ترفند نخ نما شده تحریم را تکرار کردند.

فرمانده یگان ویژه انتظامی جهوری اسلامی ایران تاکید کرد: تحریم فرماندهان ما، نشان از صلابت و عزم راسخ نیروهایمان در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این راه را مستحکم‌تر و با عزمی راسخ‌تر ادامه خواهیم داد.

وی افزود: امروز بصیرت افزایی یکی از مهم‌ترین محور‌هایی است که باید در بین کارکنان دنبال شود و روز به روز باید در این مسیر پیشرفت داشته باشیم تا با چشم باز در مقابل توطئه‌های دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان بایستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها