کد خبر: 529700
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۷:۵۷:۲۱
| |

دستور فرماندار رباط‌کریم برای استقرار همه ادارات در شهر پرند

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط‌کریم گفت: همین امروز در شهر پرند شورای اداری تشکیل و در آن مصوب خواهد شد که همه ادارات از همین فردا باید مقدمات استقرار خودشان را در شهر پرند با کمک شرکت عمران، شهرداری و دانشگاه آزاد پرند عملیاتی کنند تا دیگر مردم لازم نباشد برای انجام کارهای اداری خود به رباط‌کریم مراجعه کنند.

دستور فرماندار رباط‌کریم برای استقرار همه ادارات در شهر پرند
کد خبر: 529700
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۷:۵۷:۲۱

 ظهر امروز امید احمدی سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم به همراه مدیران و روسای اداره‌ها و نهادهای شهرستان رباط کریم با حضور در مصلای نماز جمعه پرند ضمن تشکیل میز خدمت پاسخگوی دغدغه‌ها و سوالات مردم بودند.

​به گزارش فارس، سرپرست فرمانداری شهرستان رباط‌کریم که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز دعوت شده بود در بیاناتی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: حضور در نماز جمعه برای بنده یکی از شرین‌ترین، بهترین و بیادماندنی‌ترین  دیدارهای مردمی است که همواره از‌ آن استقبال می‌کنم.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول مدت کوتاه مدیریت خود برای مردم شریف شهرستان و خصوصا شهر پرند ارائه داد و گفت: متاسفانه کارهای انجام شده قبل بسیار ناچیز است، و کارهای نیمه‌تمام بسیار زیادی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، مسکن، حمل‌و نقل، بهداشت و رفاه مردم وجود دارد که علی‌رغم تلاش برخی از کارشناسان و خبرگان این بخش‌ها به خاطر کم‌کاری و بعضا سوء استفاده برخی از افراد به نتیجه نرسیده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: به همین جهت دولت مردمی و انقلابی در صدد است از افکار و عملکردهایی که باعث این وضع موجود شده‌اند در تصمیم‌گیری‌های کلان استفاده نکند چرا که اگر این توانایی در فکر و عمل این افراد بود این بخش‌ها که سال‌هاست به تدبیر آنان اداره می‌شده است به نتیجه می‌رسید.

وی اضافه کرد: ما امروز در شهرستان رباط‌کریم به جای برنامه‌ریزی برای حکمرانی هوشمند با ایرادات و نقائص اداری مواجه هستیم، با بیکاری فقر، تبعیض، ناکارآمدی و بعضا سوء استفاده جهت منافع شخصی یا گروهی هستیم.

احمدی در ادامه گفت: امروز ما وقتی پای درددل مردم می‌نشینیم و مردم نیازهای اولیه و به حق را بیان می‌کنند بنده به عنوان خدمت‌گذار شرمنده مردم می‌شوم، مسائلی که طبیعتا باید سال‌ها پیش حل و فصل می‌شد.

وی در ادامه به بخشی از اقدامات انجام شده درباره پرند اشاره و گفت: پیگیری مشکلات شهرک‌های صنعتی، پیگیری کمبود آب شرب منطقه، پیگیری و برطرف شدن پخش شبکه‌های صدا و سیما در شهر پرند، سرکشی به برخی از مناطق منفصل شهری و بررسی مشکلات آن، پیگیری و حل مشکلات آب و فاضلاب و آسفالت مناطق مختلف، پیگیری مشکلات مراکز نظامی و انتظامی خصوصا در شهر پرند، تهیه ۲۰ تن ارزاق برای اقشار آسیب‌پذیر، برگزاری و جلسه و همفکری با گروه‌های مختلف نخبگان شهرستان و استفاده از ظرفیت آنان، نظارت و سرکشی سرزده از مراکز دولتی و خدمت‌رسانی، سرکشی از اقشار آسیب‌پذیر و بررسی مشکلات آنان از جمله مواردی بوده که در این مدت کوتاه انجام داده‌ایم.

امید احمدی در پایان با اشاره به مطالبات به حق مردم برای استقرار ادارات در شهر پرند بیان کرد: همین امروز در شهر پرند شورای اداری تشکیل خواهد شد و در آن مصوب خواهد شد که همه ادارات از همین فردا باید مقدمات استقرار خودشان را در شهر پرند با کمک شرکت عمران، شهرداری و دانشگاه آزاد پرند عملیاتی کنند تا دیگر مردم لازم نباشد برای انجام کارهای اداری خود به رباط‌کریم مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها