کد خبر: 529692
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۲۰:۴۳:۰۳
| |

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

تمام توان ما برای ترویج اندیشه سردار سلیمانی در جامعه است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه تمام توان ما برای ترویج اندیشه سردار سلیمانی در جامعه است اظهار کرد: نگرش امسال برنامه‌های ما مردمی است و بین سراسر استان تقسیم شده است. ۸۰ درصد برنامه‌های استان مردمی است که نشان‌دهنده حماسی بودن این استان است.

کد خبر: 529692
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۲۰:۴۳:۰۳

سردار حسین معروفی  در آیین اختتامیه نخستین جشنوره فیلم مستند "سلیمان سلامت" بیان کرد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مثلث است؛ اعتقادی، انقلابی و مردمی که مردمی آن در بسیج تجلی پیدا می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه مأموریت‌های ذاتی خود در چارچوب قانون اساسی بنا به نیاز ملت بزرگ وارد عمل می‌شود.

معروفی ادامه داد: افتخار می‌کنیم در سپاه بسیج به فرمان امام خویش از ابتدای شیوع ویروس کرونا وارد عمل شدیم؛ نگاه ما به بسیج نگاه انقلابی، اعتقادی و جهادی است و به خاطر همین نگاه است که توانستیم این حرکت همگانی را پیش ببریم.

وی در رابطه با اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه عنوان کرد: در این طرح همه پای کار آمدند؛ تشکیل ۳۹۰ تیم مراقبتی یا هزار و ۸۰ عضو در حوزه رهگیری و اقدامات مراقبتی و پزشکی، ایجاد مراکز تست کرونا و ایجاد مراکز واکسیناسیون که یکی از حساسیت‌های نظام است از جمله این فعالیت‌ها است.

معروفی ادامه داد: همچنین ۱۵۰ نیروی بسیجی در اختیار مراکز درمانی قرار گرفت تا در امنیت فعالیت خود را انجام دهند. در طرح واکسیناسیون کاملاً مانند فلج اطفال عمل کردیم و تمام پایگاه مقاومت را درگیر کردیم.

وی اضافه کرد: اعزام ۹۶۰ نیرو به بیمارستان‌های استان برای کمک به کادر درمان، فراخوان نیروهای دانشجو و بسیجی متخصص در بهداشت جهت کمک به کادر درمان و واگذاری کادر متخصص بهداشت و درمان سپاه استان به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) و افضلی پور نیز از جمله دیگر اقدامات هستند.

معروفی در رابطه با اقدامات حوزه حمایتی و معیشتی نیز توضیح داد: به کارگیری تعداد ۶۴ تیم با دوهزار و ۴۸۰ نیروی بسیجی، تحت حمایت قرار دادن  ۱۶۷ هزار و ۹۵۶ خانوار، تهیه ۱۵۵ هزار و ۶۵۲ بسته معیشتی و  ۸۱ هزارو ۹۸۷ بسته بهداشتی و به کارگیری بیش از ۴ هزارو ۱۵۲ گروه جهادی نیز از جمله اقدامات این حوزه است.

وی با بیان اینکه ۴۳۲ تیم نظارتی با ۹۴۷ نفر نیروی بسیجی نیز تشکیل شد اظهار کرد: اقدام مهم دیگر ما در راستای آگاهی بخشی جامعه است که کارهای بسیار جالبی با کمک بسیج رسانه نیز انجام شد.

وی پس از شرح اقدامات حوزه سایبری، هوش مصنوعی و آموزش در رابطه با برنامه‌های دومین سالگرد سردار سلیمانی عنوان کرد: در دومین سالگرد سردار سلیمانی با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی تمام برنامه‌ها را دنبال می‌کنیم.

وی تأکید کرد: تعداد ۱۰۰ موکب مردمی با رعایت نکات بهداشتی ایجاد شده اما در هیچ موکبی غذا توزیع نخواهد شد. برای ۲۰ هزار زائر نیز اسکان عمومی تدارک دیده شده است و غذا به محل اسکان ارسال خواهد شد؛ همچنین اجلاس نهایی سالگرد در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها