کد خبر: 529644
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۹:۴۹
| |

فرایند جابه‌جایی مدیران در مازندران تا پایان سال انجام می‌شود/مطالبات مردم به حق است

استاندار مازندران گفت: فرایند جابه‌جایی مدیران در مازندران را تا پایان سال به اتمام می‌رسانم.

فرایند جابه‌جایی مدیران در مازندران تا پایان سال انجام می‌شود/مطالبات مردم به حق است
کد خبر: 529644
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۹:۴۹

 سید محمود حسینی‌پوراستاندار مازندران در حاشیه حضور در نماز جمعه نکا در ارتباط با نحوه انتخاب مدیر در استان مازندران، اظهار کرد: صدور احکام مدیران بسیار حائز اهمیت است و گزینش آنها اگر تنها بر اساس قرار گرفتن در حزب و جناح باشد در چهار سال آینده هم توفیقات چندانی در استان حاصل نمی‌شود و در چهار سال آینده هم باید درباره ناکامی‌ها حرف بزنیم.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: بحث شایسته سالاری در بین نیروهای انقلابی را پیگیری می‌کنم از زمان حضورم در استان مدت زیادی نگذشته، البته مطالبات مردم به حق است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: محاسبات مردم در تغییر مدیران براساس تغییر دولت است در حالی که بنده یک ماه در استان فعالیتم را آغاز کردم با این احوال شرایطی ایجاد کردم با مکانیزم مشخصی شایسته سالاری را رعایت می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه در تاخیر تغییر مدیریتی اگر بنده مورد سوال بگیرم، ایرادی ندارد، افزود: دغدغه بنده انتخاب افرادی که رسیدگی به امور مردم را در اولویت قرار دهند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: فرایند انتخاب افراد شایسته زمان‌بر است، براساس شناخت منطقی گزینش مدیران در حال انجام است و انتظار داریم که مردم حوصله به خرج دهند.

وی در پایان، گفت: همه جابجایی‌های مدیریتی در استان مازندران تا پایان سال انجام می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها