کد خبر: 529341
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۰:۴۸:۲۵
| |

کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر:

توان داخلی پاسخگوی نیاز واکسن کشور است

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: تقریبا ۱۱۲ میلیون واکسن توسط جمعیت هلال‌احمر وارد کشور شده و توان داخلی پاسخگوی نیاز کشور است.

توان داخلی پاسخگوی نیاز واکسن کشور است
کد خبر: 529341
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۰:۴۸:۲۵

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در آئین افتتاح این شعبه در شهرستان قدس اظهار کرد: جمعیت هلال احمر، جمعیتی مردمی است و همزمان با استقرار آن در شهرستان قدس فعالیت خود را در مباحث اجتماعی و فرهنگی در گسترش فرهنگ و انقلاب اسلامی و ارتقا سطح اطلاعات و آگاهی هموطنان در امور جهادی و امداد رسانی آغار کرده است.

به گزارش فارس، وی گفت: هلال احمر واسطه ای امین به مردم در ارائه خدمات است و در تلاش است که آینده روشن برای جوانان نظام اسلامی مهیا سازد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به افتتاح سیزدهمین مرکز هلال احمر در شهرستان های استان تهران افزود: یکی از امور واجب و لازم استقرار و فعالیت جمعیت هلال احمر است و تا پیش از ۲۲ بهمن سال جاری سه مرکز دیگر در شهرستان های استان تهران افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر تنها دستگاه با پشتوانه مردمی با نیروهای داوطلبانه است افزود: با هماهنگی و هم افزایی دستگاه هایی مانند کمیته امدد، بسیج، آمورش و پرورش، ورزش و جوانان و استفاده از ظرفیت های یکدیگر می توان خدمات و آموزش های ویژه امدادی و اجتماعی به مردم ارائه داد. 

کولیوند در ارتباط با میزان واردات واکسن گفت: تقریبا ۱۱۲ میلیون واکسن توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شده و توان داخلی به گونه‌ای است که پاسخگوی نیاز واکسن است و به مردم یادآور می شویم که دوز سوم واکسن را تزریق و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده تا بتوان این روند کاهش را حفظ کرد.

وی در خصوص افزایش مراکز تزریق واکسیناسیون هلال احمر تصریح کرد: هر جا که وزارت بهداشت درخواست کمک داشته باشد، هلال احمر حاضر شده و به مردم جامعه کمک رسانی خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها