کد خبر: 529196
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۴:۴۱:۳۷
| |

رونمایی از پلاسکو؛ شاید شب عید!

قرار بود پلاسکو بعد از 5 سال در آذرماه سال جاری به بهره برداری برسد و افتتاح شود اما درحال حاضر که اوایل دی ماه هستیم هنوز خبری از این افتتاح نشده است.

رونمایی از پلاسکو؛ شاید شب عید!
کد خبر: 529196
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۴:۴۱:۳۷

 سال 95، تیتر اول تمام رسانه‌ها شد، "پلاسکو فروریخت". از بین رفتن این مرکز خرید در کمتر از چند ساعت و آوار شدن آن باعث شهادت 16 آتش نشان و از دست رفتن سرمایه بسیاری از مالکان و مغازه داران شد. حادثه‌ای تلخ که هیچگاه از ذهن پایتخت نشینان پاک نمی‌شود و لحظه فروریختن پلاسکو برای همیشه در یادها می‌ماند. از آنجایی که بنیاد مستضعفان مالکیت این مرکز تجاری را دارد برای بازسازی پلاسکو وارد عمل شده و در سال 97 گوبرداری آن آغاز می‌شود و احداث بنا در 20 طبقه (5 طبقه زیرزمین و 15 طبقه روی زمین) در دستور کار بنیاد قرار گرفت.

به گزارش برنا، قرار بود پلاسکو بعد از 5 سال در آذرماه سال جاری به بهره برداری برسد و افتتاح شود که تصاویر جدیدی نیز این مرکز تجاری که بازسازی نیز شده بود منتشر شد اما درحال حاضر که اوایل دی ماه هستیم هنوز خبری از این افتتاح نشده و مشخص نیست چه زمانی می‌خواهد به بهره برداری برای مالکان برسد.

امروز 7 دی ماه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره چرایی به تعویق افتادن افتتاح پلاسکو، اظهار کرد: پلاسکو قطعا افتتاح می شود، و برای افتتاح هم اعلام آمادگی شده است.

وی افزود: فعلا اعلام کردیم که قبل از افتتاح پلاسکو بازدیدی از آن صورت گیرد تا مشخص شود که آیا نکات ایمنی در این مرکز رعایت شده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها