کد خبر: 529115
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۱:۰۲:۵۳
| |

با شیوع اومیکرون در آمریکا / اپل فروشگاه های خود را تعطیل کرد

شرکت آمریکایی اپل اعلام کرد که با افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در سراسر ایالات متحده، تمام فروشگاه‌های خود را در شهر نیویورک به روی خریداران بسته است.

با شیوع اومیکرون در آمریکا / اپل فروشگاه های خود را تعطیل کرد
کد خبر: 529115
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۱:۰۲:۵۳

شرکت آمریکایی اپل روز دوشنبه اعلام کرد که با افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون کرونا در سراسر ایالات متحده، تمام فروشگاه‌های خود را در شهر نیویورک به روی خریداران بسته است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی این غول فناوری آمریکا در این باره تأکید کرد که مشتریان می توانند سفارشات آنلاین خود را از این فروشگاه‌ها دریافت کنند.

این شرکت در بیانیه ای گفت: ما به طور منظم شرایط را کنترل می کنیم و اقدامات بهداشتی و خدمات فروشگاه خود را برای افزایش رفاه مشتریان و کارمندان با شرایط تنظیم می کنیم.

طی اوایل ماه جاری میلادی، شرکت اپل اعلام کرد که به طور موقت چندین فروشگاه را در ایالات متحده و کانادا پس از افزایش موارد ابتلا به اومیکرون، تعطیل کرده است.

به همین دلیل، اپل همچنین اعلام کرد که همه مشتریان و کارمندان اینشرکت موظف هستند در فروشگاه های این شرکت در ایالات متحده ماسک بزنند.

بر اساس این گزارش، در سطح جهانی، نگرانی‌ها در مورد شیوع سویه اومیکرون شرکت‌های بزرگ را بر آن داشته تا پروتکل‌های بهداشتی خود را سخت‌تر کنند.

دادگاهی در ایالات متحده اوایل ماه جاری میلادی دستور ارائه کارت واکسن یا جواب منفی آزمایش کرونا در سراسر این کشور را برای مشاغل بزرگ صادر کرد که 80 میلیون کارگر آمریکایی را پوشش می دهد. مخالفان این اقدام نیز به دیوان عالی آمریکا هجوم آورده اند تا این حکم را لغو کنند.

گزارش ها حاکی است که سهام اپل 2.3 درصد افزایش یافته و به 180.33 دلار رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها