کد خبر: 528104
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۷:۵۰:۳۶
| |

سرپرست دانشگاه اعلام کرد:

دعوت از دانشجویان برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه علامه

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می‌توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخوردها و پیشنهادهای خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند.

دعوت از دانشجویان برای کمک به پیشبرد برنامه راهبردی دانشگاه علامه
کد خبر: 528104
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۱ ۱۷:۵۰:۳۶

عبدالله معتمدی در نخستین نشست صمیمی هیئت اندیشه‌ورز راهبردی این دانشگاه گفت: هدف از این نشست، مشورت، همفکری و ارتباط متقابل با دانشجویان دانشکده‌های مختلف برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و ماموریت‌ها و همچنین ارتقا و تعالی دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، وی بیان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی پتانسیل علمی بالا و امکانات بسیاری دارد که می‌تواند به عنوان دانشگاه تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش کند. دانشجویان برگزیده علمی و فرهنگی می‌توانند با بررسی دقیق مسائل دانشگاه بازخوردها و پیشنهادهای خود را برای بهبود شرایط به هیئت رئیسه دانشگاه انتقال دهند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی عنوان کرد: در ماموریت‌ها و چشم اندازهای دانشگاه دو راهبرد "بهبود و ایجاد" طراحی شده است تا بر اساس آن‌ها بتوان فعالیت‌هایی که در حال انجام است، بهبود پیدا کند و آنچه نیاز امروز دانشگاه است، ولی وجود ندارد را ایجاد کنیم.

معتمدی همچنین یادآور شد: تحقق برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبائی بدون حضور دانشجویان نخبه، خلاق و ایده پرداز و همفکری با آن‌ها امکان پذیر نیست؛ بنابراین استفاده از مشورت و همکاری دانشجویان در راس برنامه‌ها قرار گرفته است و امیدوارم دانشجویان بتوانند در این حوزه یاری گر هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه باشند.

در ادامه دانشجویان مدعو در سخنانی درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند. تشکیل تیم‌های کاربردی سازی و مردمی سازی دانش، راه اندازی دوره‌های بوم اندیشی، فعالیت در حوزه محیط زیست، دخیل کردن دانشجو در سیاست‌گذاری‌های دانشگاه، تعریف دانشجو بودن به عنوان کار و راه اندازی مدرسه الهیات از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها