کد خبر: 520577
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۴:۵۹:۳۹
| |

نادعلی خبر داد:

بررسی 13 پلاک ثبتی تهران برای حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها در جلسه فردای شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی 13 پلاک ثبتی با موضوع حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد.

بررسی 13 پلاک ثبتی تهران برای حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها در جلسه فردای شورای شهر
کد خبر: 520577
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۴:۵۹:۳۹

اعتمادآنلاین| علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری جلسه فردای شورای شهر تهران، گفت: این جلسه فردا (سه شنبه 11 آبان ماه) برگزار خواهد شد که 6 انتخاب در جلسه فردا صورت می گیرد، یک نفر از اعضا برای عضویت در کمیسیون قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها انتخاب می‌شود و یک عضو دیگر برای عضویت در کمیته اجرایی شهر دوستدار کودک انتخاب خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: یک نفر از اعضا برای عضویت در ستاد ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر تهران و یک عضو هم به عنوان ناظر در کارگروه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر انتخاب می‌شود.


نادعلی افزود:همچنین در جلسه فردای شورای شهر تهران یک عضو برای کمیته اجرایی چگونگی جذب و جذب مشارکت بخش خصوصی در توسعه مجتمع های فرهنگی و سینمایی شهر تهران انتخاب خواهد شد و یک عضو دیگر هم با تخصص معماری و شهرسازی به عنوان ناظر در هیئت موسس خانه معمار انتخاب می‌شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها اشاره کرد و گفت: بر همین اساس 13 پلاک ثبتی مرتبط با قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز درشهرها در جلسه فردا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها