کد خبر: 504346
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۳۵:۴۶
| |

کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش:

برنامه‌های نیروی زمینی ارتش برابر مطالبات رهبری انجام می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر 3 اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است. ولایت‌محوری یعنی تمام برنامه‌ها و طرح‌های نزاجا براساس خواست و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام شود.

برنامه‌های نیروی زمینی ارتش برابر مطالبات رهبری انجام می‌شود
کد خبر: 504346
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ ۱۳:۳۵:۴۶

اعتمادآنلاین| فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تمامی طرح‌ها و برنامه‌های نیروی زمینی ارتش برابر خواست و مطالبات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرتیپ کیومرث حیدری در یازدهمین جشنواره مالک اشتر که با حضور فرماندهان، نفرات برتر و خانواده‌های معظم شهدا که به همت دبیرخانه اشراف نزاجا در ستاد هوانیروز برگزار شد، گفت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر 3 اصل ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری بنا شده است. ولایت‌محوری یعنی تمام برنامه‌ها و طرح‌های نزاجا براساس خواست و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اشراف موجب می‌شود تا تمامی زوایای برنامه‌ها توسط فرمانده مورد ارزیابی قرار گیرد، تاکید کرد: امروز فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) با نظری واسع و دید عمیق به کارهایی که در سطح نیروهای مسلح انجام می‌شود نگاه کرده و کاملا اشراف دارند، تاکید ما در نیروی زمینی ارتش انجام کارهای بزرگ و برابر مطالبات ایشان است.

حیدری عنوان کرد: ما مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدا هستیم، آنها ناظر بر اعمال ما هستند و ما باید از خدا بخواهیم که ما را در مسیر راه شهدا و ادامه دهنده آرمان‌های آنها قرار دهد.

همچنین در این مراسم سرتیپ دوم سامانی جانشین اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد مطلوب نزاجا گفت: فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، نیروی انسانی را مقدم بر تجهیزات می‌دانند و در این خصوص فرمودند که نیروی انسانی حتما مقدم است، نیروی انسانی بدون تجهیزات بالاخره می‌تواند تجهیزات را به دست بیاورد، پس نیروی انسانی بسیار مهم و مقدم است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی، تدبیر و به‌کارگیری مقدورات با آموزش و هدایت موثر باید موجب تقویت و آمادگی رزمی و توان دفاعی شود. اشراف از تدابیر نورانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است و باید تمامی کارها در نیروهای مسلح برابر منویات ایشان انجام شود.

در این مراسم که به منظور تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان هوانیروز ارتش با امام خمینی (ره) و روز هوانیروز برگزار شده بود از تمبری که به مناسبت این بیعت تاریخی با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران چاپ شده بود توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها