کد خبر: 503395
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۷:۵۱:۳۰
| |

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان در هفته ازدواج/ زوج‌هایی که در 5 سال اول زندگی‌شان هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند

اعظم کریمی گفت: افرادی که متقاضی هستند می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها همچنین با مراجعه به مراکز تخصصی که اسامی آنها بر پرتال وزارت ورزش و جوانان موجود است، خدمات مشاوره رایگان دریافت کنند.

ارائه خدمات مشاوره رایگان به جوانان در هفته ازدواج/ زوج‌هایی که در 5 سال اول زندگی‌شان هستند نیز می‌توانند از این خدمات استفاده کنند
کد خبر: 503395
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۰ ۰۷:۵۱:۳۰

اعتمادآنلاین| اعظم کریمی، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و دبیر ستاد هفته ازدواج از ارائه مشاوره‌های رایگان در هفته ازدواج خبر داد و گفت: این هفته به مناسبت آغاز هفته ازدواج از طریق مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده سراسر کشور مشاوره‌های رایگان به جوانان ارائه خواهیم داد.

به گزارش برنا، او درباره نحوه چگونگی دریافت این خدمات مشاوره بیان کرد: افرادی که متقاضی هستند و می‌خواهند این هفته از خدمات مشاوره رایگان دفاتر تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده که دارای مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان هستند، استفاده کنند از طریق پایگاه اطلاع رسانی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها همچنین با مراجعه به مراکز تخصصی که اسامی آنها بر پورتال وزارت ورزش و جوانان موجود است، می‌توانند خدمات رایگان دریافت کنند.

کریمی در پاسخ به این سوال که خدمات از چه طریقی ارائه می‌شوند؟ افزود: متقاضیان می‌توانند به سه روش تلفنی، آنلاین و حضوری از خدمات رایگان مشاوره برخوردار شوند.

دبیر ستاد هفته ازدواج با تاکید بر اینکه خدمات مشاوره‌ای فقط مختص به جوانان در آستانه ازدواج نیست، تاکید کرد: مشاوره‌های پیش از ازدواج ما ویژه زوج‌های جوان است اما به خانواده‌ها هم مشاوره می‌دهیم و زوج‌هایی که در 5 سال اول زندگی خود هستند، می‌توانند از خدمات مشاوره رایگان این هفته استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در پایان به کمپین‌هایی که قرار است این هفته تشکیل شوند اشاره کرد و گفت: «سادگی زیر یک سقف»، «آغاز زندگی مشترک بدون برگزاری مراسم در دوران کرونا»، «حذف مراسم‌های بازدید از جهیزیه نوعروس»، «با افتخار ایرانی میخرم»، «مهریه»، «لذت مادری، شوق پدری» و «ریحانه» از پویش‌هایی‌ست که این هفته همراه با سازمان‌های مردم نهاد تشکیل خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها