کد خبر: 498932
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۹:۳۹:۰۰
| |

مراسم تشییع پیکر دو خبرنگار جان‌باخته در نقده برگزار شد

مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران ایرنا و ایسنا که عصر چهارشنبه در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باختند، امروز (4 تیرماه) برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر دو خبرنگار جان‌باخته در نقده برگزار شد
کد خبر: 498932
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۴ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران ایرنا و ایسنا که عصر چهارشنبه در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان‌غربی جان باختند، برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران فقید ایرنا و ایسنا امروز جمعه 4 تیرماه ساعت 9 صبح در قطعه 255 بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است، برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از اهالی رسانه، خانواده های خبرنگاران، دوستان و همکارانشان حضور دارند. حجت‌الاسلام محمود دعایی (مدیر مسوول روزنامه اطلاعات)، ابراهیم حاتمی‌کیا (کارگردان)، فرزاد حسنی (مجری)، محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی) محمدرضا نوروزپور (مدیرعامل ایرنا) و ... از دیگر حاضران در این مراسم تا لحظه مخابره خبر هستند.

به گزارش ایرنا، 25 نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (2 تیرماه 1400) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیران‌شهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در 15 کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیران‌شهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم‌انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها