کد خبر: 471239
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۸:۱۵:۵۶
| |

آزاد راه‌ زنجان - قزوین بسته است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آزاد راه زنجان - قزوین که از شامگاه جمعه به دلیل وقوع کولاک برف و عدم دید کافی از سوی پلیس راه بسته شده بود هنوز بازگشایی نشده‌ است.

آزاد راه‌ زنجان - قزوین بسته است
کد خبر: 471239
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۰۸:۱۵:۵۶

اعتمادآنلاین| رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آزاد راه زنجان - قزوین که از شامگاه جمعه به دلیل وقوع کولاک برف و عدم دید کافی از سوی پلیس راه بسته شده بود هنوز بازگشایی نشده‌ است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: این آزادراه از سمت شهرستان ابهر به قزوین مسدود است و عوامل پلیس راه، خودروهای عبوری را به منظور ادامه مسیر به جاده ترانزیت هدایت می کنند.

وی با بیان اینکه "گردنه قره آقاج" واقع در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر نیز از شامگاه جمعه به دلیل بارش برف و وقوع کولاک بسته شده است، اظهار داشت: آزاد راه زنجان - تبریز نیز که از روز گذشته بسته شده بود حوالی ساعت 7:30 صبح امروز /شنبه 23 اسفند ماه/ بازگشایی شد.

عظیمی با بیان اینکه راهداران برای بازگشایی این 2 مسیر ارتباطی بی وقفه در تلاش هستند و به احتمال بسیار تا ظهر امروز تردد خودروها در این مسیرهای ارتباطی نیز برقرار شود، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته بیش از 20 فقره تصادف در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات انسانی در پی نداشت.

استان زنجان پنج‌ هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها