کد خبر: 245146
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۶:۲۴:۰۰
| |

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران مطرح کرد:

پذیرش 171 هزار نفر در گرمخانه‌ها طی شش ماه نخست امسال

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پذیرش 171 هزار و 621 نفر شب مددجو در گرمخانه‌های پایتخت طی شش ماه نخست امسال خبر داد.

پذیرش 171 هزار نفر در گرمخانه‌ها طی شش ماه نخست امسال
کد خبر: 245146
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۱۶:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| نجم‌الدین محمدی با بیان اینکه آمارها نشان می‌‌‌دهد که در شش ماه نخست امسال، گرمخانه خاوران بیشترین تعداد مددجویان را پذیرش کرده است، گفت: از 171 هزار و 621 نفر شب مددجو، 84 هزار و 570 نفر در مددسرای خاوران پذیرش شده‌‌اند. نکته مهم این است که 6 هزار و 820 نفر از مددجویان برای نخستین بار در گرمخانه ها پذیرش شدند و پس از آن به طور مرتب در این مراکز حضور پیدا کردند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به پذیرش پنج هزار و 393 مددجوی زن در گرمخانه منطقه 22 اظهار داشت: قاعده پذیرش در گرمخانه‌‌‌‌ها این است که افراد زیر 18 سال و بالای 50 سال به دلیل صغر سن یا کهولت به مراکز بهزیستی ارجاع داده شوند. در نتیجه از میان گروه‌‌‌‌‌های سنی موجود، زنان و مردان 35 تا 50 سال بیشترین فراوانی مددجویان در گرمخانه‌‌ها را تشکیل می‌‌دهند.

محمدی افزود: به طور معمول 16 گرمخانه ذیل نظارت شهرداری تهران فعالیت می‌‌کنند که در شب‌‌‌‌های سرد پاییز و زمستان در کنار این مراکز، گرمخانه‌‌های اضطراری نیز مددجویان را پذیرش می‌‌‌کنند. تلاش مدیریت شهری این است تا هیچ یک از افراد بی‌‌خانمان شب را در خیابان سپری نکنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها