کد خبر: 221182
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۵:۳۶:۰۰
| |

قائم مقام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد:

مطالبات به حق رانندگان در اولویت است

قائم مقام رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای گفت: آشنایی با مشکلات رانندگان در پایانه بار بندرعباس و بررسی مطالبات به حق آن‌ها از اولویت‌های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد.

مطالبات به حق رانندگان در اولویت است
کد خبر: 221182
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۵:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهران قربانی قائم مقام رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای ظهر امروز در دیدار با رانندگان در پایانه بار بندرعباس اظهار کرد: خواسته‌های به حق و مطالبات رانندگان از اولویت مهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ‌ای بوده است و تا حد امکان درصدد رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اهتمام می‌ورزیم.

وی افزود: با توجه به اینکه هرمزگان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های حمل ونقلی در کشور محسوب می‌شود، رصد امورات مربوط به خواسته‌های به حق رانندگان، گفت‌وگوی مستقیم با رانندگان و آشنایی با مسائل و مشکلات آن‌ها در پایانه بار بندرعباس از مهم‌ترین اهداف سفر به این استان بوده است.

قائم مقام رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در ادامه به بازدید از محوطه پایانه بار، سالن اعلام با ، پارکینگ، استراحتگاه، امکانات رفاهی و همچنین بازدید سرزده از نحوه‌ی فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا اشاره و تصریح کرد: تمامی مراحل از ورود به پایانه تا اعزام به شهرهای مقصد مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان نیز در حاشیه این بازدید گفت: رانندگان و شرکت‌های حمل ونقلی باید تابع ضوابط وقوانین وضع شده در صنعت حمل ونقل باشند و با تمکین از قوانین ومقررات کالاهای قاچاق باعث روان شدن حمل‌ونقلی ایمن شده ودر صورت عدم تمکین با شرکت و راننده متخاطی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

داریوش باقرجوان در راستای رعایت شان و منزلت رانندگان و همچنین احقاق حقوق آن‌ها افزود: به رانندگان وخواسته‌های قانونی و بحق آن‌ها بایستی توجه شود تا آن‌ها با خاطری آسوده در جاده‌ها سفری ایمن و روان داشته و بار را به سلامت به مقصد برسانند.

وی با بیان اینکه انجمن رانندگان باید گوش شنوای راننده باشد تا با همکاری آن‌ها صنعت حمل ونقل کشور ایمن شود، یادآور شد: در پایانه بار بندرعباس بایستی خوابگاه رانندگان با امکانات مناسب پذیرای رانندگان در زمان انتظار نوبت باشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به اینکه راننده هرگز شرکت‌های حمل ونقلی را پناهگاه مناسبی برای خود نمی‌داند چراکه شرکت‌ها کمیسیون را دریافت و گاها متاسفانه بعضی از آن‌ها خدمات شایسته ای به رانندگان ارائه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: در این مورد به محض دریافت شکایات، کمیسیون‌های ماده 12 و 11 در این اداره کل تشکیل و به شکایات رسیدگی و رای افراد متخلف اعلام و اجرایی می‌شود .

باقرجوان همچنین تصریح کرد: پرسنل بایستی تمام تلاش خود را در به وجود آوردن عدالت نسبی در بین رانندگان برای توزیع و انتقال بار محیا کنند.

وی در در پایان خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل و انجمن‌ها موظف هستند با گرفتن اسناد، مدارک و شماره حساب موردنظر رانندگان، بیمه تکمیلی آن‌ها را در اسرع وقت حل انجام دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها