کد خبر: 589651
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

کنایه یک روزنامه به عملکرد علیرضا زاکانی؛ شهرداری که درباره همه چیز اظهارنظر می‌کند اما تهران را به حال خود رها کرده!

روزنامه هم میهن نوشت: علیرضا زاکانی در بستری تاریخی، شهرداری تهران را به‌مثابه یک سرپرست و نه شهرداری مبسوط‌الاختیار اداره کرده است. در واقع او کار نکرده و نمی‌کند. زاکانی شهر را به‌حال خود رها کرده است.

کنایه یک روزنامه به عملکرد علیرضا زاکانی؛ شهرداری که درباره همه چیز اظهارنظر می‌کند اما تهران را به حال خود رها کرده!
کد خبر: 589651
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۲ ۱۸:۲۰:۰۰

روزنامه هم میهن از عملکرد علیرضا زاکانی در شهرداری تهران انتقاد و با تاکید بر اینکه او شهر را به حال خود رها کرده، به اظهارات سیاسی، ورزشی، بین‌المللی و اقتصادی‌اش که ارتباطی با حوزه کاری شهردار ندارد کنایه زده است.

به گزارش هم میهن، علیرضا زاکانی در واقع بدون کارنامه است. علیرضا زاکانی در بستری تاریخی، شهرداری تهران را به‌مثابه یک سرپرست و نه شهرداری مبسوط‌الاختیار اداره کرده است. در واقع او کار نکرده و نمی‌کند. زاکانی شهر را به‌حال خود رها کرده است. او اولین شهردار بعد از انقلاب است که حتی ایده مشخصی برای اداره شهر را تبلیغ نمی‌کند و نه‌تنها این، بلکه شهر را از سر خود بازهم کرده است. مسئله ترافیک را با این جمله که «تا زمانی که ۶۶ درصد حمل‌ونقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ۳۴درصد ترددها در شهر با حمل‌ونقل عمومی باشد، ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد، ترافیک باقی می‌ماند» از سر خودش باز می‌کند. آلودگی بی‌سابقه هوا را با روزه سکوت از سر می‌گذراند. حل فرسودگی قطارهای مترو را به آینده نامعلوم حواله می‌دهد و درباره آب‌گرفتگی‌ها و یخ‌زدن خیابان‌ها بعد از بارش کوتاه برف و بدیهیات دیگر حتی نیاز به واکنش نمی‌بیند.

در بخش پایانی این مطلب نویسنده یادآور شده است: اما او شهرداری است که درباره اتفاقات درونی تیم ملی فوتبال، فایل‌صوتی مهدی طائب، صادرات میوه به مسکو، سفر خاورمیانه‌ای رئیس‌جمهور چین حرف زده و در رابطه با انقلاب، نحوه اعتراضات ماه‌های اخیر، مالیدن گلو و کاهش قیمت ارز توصیه‌هایی به مردم و مسئولان و دانشجویان ارائه کرده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها