کد خبر: 555658
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۱۴:۲۰:۰۰
| |

تسامح و تساهل زاکانی در قبال 300 میلیارد تومان مطالبات شهرداری های کشور!

شهردار تهران که رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور را نیز می باشد، پس از تکیه بر صندلی شهرداری؛ رویه متفاوتی با شعارهای تبلیغاتی و انتخاباتی خود در پیش گرفته است.

تسامح و تساهل زاکانی در قبال 300 میلیارد تومان مطالبات شهرداری های کشور!
کد خبر: 555658
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۳ ۱۴:۲۰:۰۰

علی زاکانی شهردار تهران که رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور را نیز می باشد، پس از تکیه بر صندلی شهرداری؛ رویه متفاوتی با شعارهای تبلیغاتی و انتخاباتی خود در پیش گرفته است.

شهرداری تهران  یکی از سهامداران عمده شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه می باشد. پیروز حناچی شهردار سابق تهران که داعیه مبارزه با فساد و شعارهای آن چنانی نداشت، اقدامات بسیار موثری در خصوص احقاق حقوق شهرداری ها انجام داد و کلیه عوامل خود را برای جلوگیری از تخلفات اشخاص معلوم الحال موجود در این فروشگاه زنجیره ای انجام داد.

اما با وصف تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص امنیت غذایی و لزوم نظارت و کنترل در این حوزه که به سلامت و معیشت مردم ارتباط دارد، علی زاکانی که در قبال شعارهای خود دچار فراموشی شده است، از لحظه ورود به شهرداری تهران، همه اقدامات مطالبه گرانه و حقوقی و قانونی علیه اشخاص متخلف فروشگاه رفاه را متوقف کرد و این شائبه را ایجاد کرد که تحت تاثیر  حلقه هایی که با متهمان ارزی و بانکی کشور در ارتباط هستند، ملاحظه کار شده و مبارزه با فساد را فراموش کرده است.

طبق گزارش های منتشر شده در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، شهرداری های کشور بالغ بر 23 درصد از سهام فروشگاه های زنجیره ای رفاه را دارند و با یک محاسبه ساده بالغ بر 300 میلیارد تومان از این مجموعه مطالبات دارند. سود بانکی این مبلغ ماهانه بیش از 10 میلیارد تومان می شود. 

سوال اینجاست که شهرداری تهران و رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، چرا در خصوص حقوق قانونی و منافع شهرداری تهران و سایر شهرداری ها، سکوت و بی تفاوتی اختیار کرده است و همه مدیران زیرمجموعه خود را از ورود به این حوزه و هر گونه اقدام قانونی منع کرده است؟؟

این سوالی است که شهردار تهران باید به آن پاسخ دهد. هر چند که حنای کسانی که فقط شعار داده اند دیگر رنگی ندارد و به این اشخاص ثابت خواهد شد که مردم تفاوت بین مرد عمل و مرد شعار را به خوبی تشخیص می دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها