کد خبر: 579749
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۷:۴۰:۵۲
| |

هشدار روزنامه دولت به معترضان: داغداریم، دیگر هیچ گونه مدارا نمی‌کنیم

ایران نوشت: ملت ایران داغدار هموطنانی است. دیگر هیچ گونه مدارایی صورت نخواهد گرفت.

هشدار روزنامه دولت به معترضان: داغداریم، دیگر هیچ گونه مدارا نمی‌کنیم
کد خبر: 579749
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۷:۴۰:۵۲

روزنامه دولت در یادداشتی با عنوان «پایان مدارا» با اشاره به حادثه حرم شاهچراغ به معترضان هشدار داد که دیگر هیچگونه مدارایی صورت نخواهد گرفت.

روزنامه ایران نوشت: جریان و سازمان آشوب و اغتشاش در شرایط فعلی که باعث شده «امنیت» کشور از سوی گروه‌های تروریستی مورد خدشه قرار بگیرد؛ باید منتظر سخت‌ترین واکنش‌ها و برخوردها باشد.

دیگر هیچ گونه مدارایی صورت نخواهد گرفت. ملت ایران داغدار هموطنانی است که قربانی مطامع آشوبگران و اغتشاشگران شده‌اند. جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت کشور و مردم، زنجیره آشوب و اغتشاش و تخریب و ترور و ناامنی را قاطعانه قطع خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    مگه تابحال مدارا داشتید ، شما اگر عرضه داشتید حداقل بعده حادثه تروریستی مشهد رضا که چند طلبه بیگناه کشته وزخمی شدن مراقبت می‌کردید که یه حیوان ه هیچی ندار با اسلحه به اون بزرگی وارد حرم شاهچراغ نشه ، حالا طلبکار هم هستید با این همه ادعا ..

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    شما چیکاره اید که مدعی صاحب عزا و داغدار بودن میکنید ، این مردم هستند که داغدار هستند سالیان سال هر روز یه داستان از بیعرضگی شما مدعیان ه دروغین و آویزون ه بیت‌المال . تمام ه هنرتون هم بگیر و ببند ه چند تا دختر بچه و پسر و جوانان بی‌دفاع هست .

  • حسین ارسالی در
    شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱

    حیف نام ایران که مزدورانی مثل شما ازاین استفاده میکنند
    حادثه شاچر اغ چه ربطی به معترضین دارد، مزدور بدبخت خودت رو لو دادی اینکارا را میکنید که معترضین را زیرا سئوال ببرید ،شما چه موجودات ملعونی هستید

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها