کد خبر: 579648
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۹:۴۰:۱۵
| |

روزنامه همدلی:

جوانان معترض امروز از «چریک پیر» و «دوستانش» عبور کرده‌اند

همدلی نوشت: جوانانی که این روزها داعیه انقلاب دارند و روزگاری از هواداران راه و روش اصلاح‌طلبانه بهزاد نبوی و دوستانش بودند، اکنون که انقلابی پیر می‌گوید انقلاب کارساز نیست، از او عبور کرده‌اند.

جوانان معترض امروز از «چریک پیر» و «دوستانش» عبور کرده‌اند
کد خبر: 579648
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۴ ۱۹:۴۰:۱۵

روزنامه همدلی بازتاب اظهارات اخیر بهزاد نبوی را که گفته بود انقلاب کار درستی نیست و اصلاح‌طلبان با معترضان همسو نیستند، گزارش کرده و در بخشی از آن تاکید کرده جوانان معترض امروز از «چریک پیر» و «دوستانش» عبور کرده‌اند.

به گزارش همدلی، مناسبات جریانات سیاسی با افکارعمومی به‌خصوص نسل جوان به طور کامل تغییر کرده است. واکنش‌ها به اظهارات و موضع‌گیری چهره‌های کهنه‌کار عرصه سیاست به وضوح نشان می‌دهد که شرایط مانند سال‌های گذشته نیست.

همین چند سال پیش بود که یک اظهار نظر کوتاه از سیدمحمد خاتمی رهبر جریان اصلاحات باعث می‌شد تا خیل عظیمی از مردم و جوانان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به فهرست‌های انتخاباتی مورد حمایت او رأی موافق دهند.

اما حالا شرایط تغییر کرده است؛ نسل جدید که پیشتاز اعتراض به کاستی‌ها و مطالبه‌گری شده هرگونه اظهار نظر و موضع‌گیری از سوی سیاست‌مداران اصلاح‌طلب را که برخلاف خواسته‌هایش باشد، بشدت نفی می‌کند و علیه آن می‌ایستد.

اکنون به نظر می رسد که نوبت به بهزاد نبوی رسیده است. مواضع اخیر او در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها باعث شد تا او - که در چند دهه اخیر همواره مورد تحسین نسل‌های پس از انقلاب جدید بود – به‌شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

جوانانی که این روزها داعیه انقلاب دارند و روزگاری از هواداران راه و روش اصلاح‌طلبانه بهزاد نبوی و دوستانش بودند، اکنون که انقلابی پیر می‌گوید انقلاب کارساز نیست، از او عبور کرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مهدی ارسالی در
    چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱

    چطور ممکن است جوانانی که این روزها داعیه انقلاب دارند روزگاری از هواداران راه و روش اصلاح‌طلبانه بهزاد نبوی و دوستانش بوده باشند حال آن که جوانان امروز در آن روزگار مورد اشاره یا نبوده اند و یا هنوز روی دو پا نه ایستاده بودند

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    نه تنها حوانان بلکه پیران وکل ایران از تئوری بافی های امثال بهزاد نبوی خیلی وقته عبور کرده اند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها