اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس:

زمانی که فقط سوریه در جنگ کنار ایران بود دشمنان غلطی نکردند، چه برسد به الان

بازماندگان دفاع مقدس نمی‌گذارند چادر از سر مردم کشیده شود

نماینده تهران در مجلس گفت: زمانی که تنها سوریه در دفاع مقدس کنار ایران بود دشمن نتوانست غلطی بکند که حالا با آتش‌زدن چند خودرو بتواند انجام دهد، باید قوه قضائیه حساب گروه‌های وابسته را از جوانان فریب خورده جدا کند.

زمانی که فقط سوریه در جنگ کنار ایران بود دشمنان غلطی نکردند، چه برسد به الان
کد خبر: 575726
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۲:۳۴:۴۳

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز، در یادواره شهدای طالقان، با اشاره به اینکه دشمن از همان روزهای ابتدایی انقلاب دست به طراحی توطئه‌های مختلف زد اما با تلاش و یکدلی مردم و لطف الهی همیشه ناکام مانده است، گفت: دشمن با ترور شهید مطهری و بهشتی به نتیجه نرسید، گروهک‌های خلق ترکمن، بلوچ، ترک و عرب در مرزهای ایران به راه انداخت اما ناکام ماند، ۲۶ تیر سال ۵۸ صدام حسین جاه‌طلب را روی کار آوردند.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات کوثری را در ادامه می خوانید:

*شهدا هستی خود را با خدا معامله کردند و امروز دشمن به دنبال جدایی مردم و ولایت است، عده‌ای سرسپرده که سرشان در آخور استکبار بوده و برای جلب رضایت دشمن درصدد خیانت به مردم خواهند بود.

*زمانی که تنها سوریه در دفاع مقدس کنار ایران بود دشمن نتوانست غلطی بکند که حالا با آتش‌زدن چند خودرو بتواند انجام دهد، باید قوه قضائیه حساب گروه‌های وابسته را از جوانان فریب خورده جدا کند.

*بازماندگان دفاع مقدس نمی‌گذارند چادر از سر مردم کشیده شود، نیروی انتظامی، بسیجیان و متعهدین با صلابت در میدان حضور دارند، دشمن به دنبال خسته‌کردن ما است اما ما خستگی نمی‌شناسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها