اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس:

دستگاه قضا از خروج متهمان پرونده کرسنت ممانعت کند

ماینده تهران در مجلس گفت: این نگرانی وجود دارد که برخی افراد که از آنان به عنوان متهم پرونده کرسنت یاد شده قصد ترک کشور را داشته باشند که امیدواریم دستگاه قضایی به این موضوع توجه کرده و مانع خروج این افراد از کشور شود.

دستگاه قضا از خروج متهمان پرونده کرسنت ممانعت کند
کد خبر: 530997
|
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۹:۵۹:۴۱

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به اینکه روند رسیدگی به موضوع فساد در پرونده کرسنت ازسوی مجلس با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: ده ها میلیارد دلار خسارت ناشی از امضای این قرارداد به کشور تحمیل شده است و به این دلیل، باید افرادی که به هر شکل در جریان امضای این قرارداد بوده اند پاسخگوی عملکرد خود باشند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه افراد زیادی در پرونده کرسنت آلوده به فساد شده‌اند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بخشی از مدیران در رده‌های مختلف در جریان این پرونده آلوده به فساد شده‌اند. بخشی از این مدیران در 20 سال گذشته در مناصب مدیریتی وزارت نفت بوده‌ و درنظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی حوزه نفت و انرژی حضوری فعال داشته‌اند. بنابراین ضرورت دارد قوه قضائیه به شکل جدی به این پرونده ورود و با متخلفان برخورد کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قید محرمانگی در این پرونده سبب کند شدن روند رسیدگی به آن در دو دهه گذشته بود است. اکنون در مجلس شورای اسلامی تلاش داریم با روشنگری درباره ابعاد کرسنت و خسارت‌های ناشی از آن به منافع ملی، افکارعمومی را در جریان این پرونده قرار دهیم تا فرایند رسیدگی قانونی به پرونده شتاب بیشتری بگیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها