کد خبر: 523585
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۰۹:۳۱:۲۳
| |

حاجی دلیگانی، عضو هیات رئیسه مجلس:

خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است گفت: قوه قضائیه خویشتنداری را کنار گذاشته و با متهمان این پرونده با جدیت برخورد کند.

خسارت پرونده کرسنت به اندازه بودجه دو سال کشور است
کد خبر: 523585
|
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ ۰۹:۳۱:۲۳

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارات وارد شده به کشور در پرونده کرسنت، گفت:‌ در پرونده کرسنت خسارتی معادل بودجه دو سال کشور به ما تحمیل شده است.

به گزارش فارس، وی افزود: در این پرونده وزیر، معاونان وزیر و مدیران چه بر اثر جهل و نادانی و چه بر اثر سودجویی و فساد کشور را متحمل خسارت‌های سنگینی کردند و امروز هم دادگاه به نفع شرکت کرسنت رأی داده است و ما محکوم به پرداخت دو میلیارد و 400 میلیون دلار شده‌ایم.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اینها در حالی است که وقتی متهم پرونده باید در دادگاه حاضر شود عنوان می‌کند که من به دادگاه نمی‌آیم، بلکه به صدا و سیما می‌آیم و توضیحاتم را ارائه می‌کنم که در پاسخ به این آقا باید گفت جای متهم دادگاه است نه رسانه ملی.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: مردم نگاه مثبتی نسبت به قوه قضائیه دارند و آقای اژه‌ای هم فردی فسادستیز، کوشا و جدی در امور مربوط به حوزه قضایی است.

وی افزود: از قوه قضائیه می‌خواهم خویشتنداری را کنار بگذارد و با متهمان پرونده کرسنت با قاطعیت برخورد کند و احکامی متناسب با جرم صورت‌گرفته برای متهمین صادر و این احکام را اجرایی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها