کد خبر: 658281
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ۰۹:۳۰:۰۵
| |

وقتی به پایداری‌ها گفتم «پشم» خیلی ناراحت شدند؛ عذرخواهی کردم

سیدحسین نقوی حسینی گفت: اصطلاحی که من (برای پایداری‌ها) استفاده کردم (پشم) بدون هیچ غرضی بود. بعد از این مصاحبه دوستان ما خیلی ناراحت شدند، تماس گرفتند و گفتند چه اصطلاحی بود که برای ما به کار بردید. گفتم که اگر از این اصطلاح ناراحت شدید، عذرخواهی می‌کنم چون واقعا قصدی در آن نبود.

وقتی به پایداری‌ها گفتم «پشم» خیلی ناراحت شدند؛ عذرخواهی کردم
کد خبر: 658281
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ ۰۹:۳۰:۰۵

روزنامه سازندگی با سیدحسین نقوی‌حسینی، نماینده اصولگرای ادوار گفت‌وگو کرده است. 

به گزارش سازندگی، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • در دورانی مواضع نزدیکی به جبهه پایداری داشتم. به‌خصوص در اواخر مجلس نهم و دهم اما هیچ موقع عضو پایداری نبودم و حتی در جلسه‌های آنها نیز شرکت نداشتم 
  • اصطلاحی که من (برای پایداری‌ها) استفاده کردم (پشم) بدون هیچ غرضی بود. بالاخره به کار بردن مخفف اسم‌ها امروزه مرسوم است، مانند رزما یا امنا یا از این قبیل که از مخفف استفاده می‌کنند اما نکته آنجاست که بعد از این مصاحبه دوستان ما خیلی ناراحت شدند، تماس گرفتند و گفتند چه اصطلاحی بود که برای ما به کار بردید. گفتم که اگر از این اصطلاح ناراحت شدید، عذرخواهی می‌کنم چون واقعا قصدی در آن نبود. در گروه‌های خارج از کشور و حتی گروه‌هایی که ما قبول نداریم نیز این موضوع مرسوم هست. مثلا سیا، داعش یا کا.گ. ب. به هرحال نمی‌شد این پیام را بدون عنوان این موضوع مطرح کرد.
  • از بین نامزدهایی که فعلا برای مجلس مطرح هستند، شانس قالیباف از بقیه به دلیل کرسی‌هایی که ایشان در اختیار دارد و با توجه به نمایندگانی که رای آوردند بیشتر است. البته بستگی به انتخابات مرحله دوم هم دارد زیرا ۴۹ کرسی در دور دوم مشخص می‌شود و این ۴۹ کرسی عدد اثرگذاری است. وی افزود: باید ببینیم آیا در تهران ۱۶ نفر شورای ائتلاف رای خواهند آورد یا آن ۱۶ نفری رای می‌آورند که در وحدت بین شریان و مصاف و از این قبیل هستند. نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد و بستگی به انتخابات بعدی دارد.
  • پایداری، شریان و مصاف هم قطعا (برای ریاست مجلس) نامزد خواهند داشت و آن‌طور که معلوم است روی آقای ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند. زیرا گزینه‌های مطرح آقایان آقاتهرانی، نبویان، رسایی و ذوالنور بودند اما آقاتهرانی به این میدان پا نمی‌گذارد. بر سر آقای رسایی هم اختلاف‌نظر زیاد است و آقای نبویان هم که گفته نمی‌خواهد حضور داشته باشد اما به آقای ذوالنور پیشنهاد شده. بنابراین اگر ریاست رقابت را بین این جریانات درست ببینیم به نظر من سه ضلعی است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها