کد خبر: 659127
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۰۹:۱۵:۰۰
| |

همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردان جنجالی + جزئیات

گلشیفته فراهانی و طاهر رحیم به فیلم Alpha ژولیا دوکورنو پیوستند.

همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردان جنجالی + جزئیات
کد خبر: 659127
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۵ ۰۹:۱۵:۰۰

گلشیفته فراهانی و طاهر رحیم در فیلم «آلفا» (Alpha) با «ژولیا دوکورنو» کارگردان «تیتان» همکاری می‌کنند. فیلم‌نیشین اینترتینمنت «آلفا» را «شخصی‌ترین و عمیق‌ترین اثر» دوکورنو تا امروز توصیف کرده و می‌گوید این فیلم در جشنواره کن به فروش گذاشته خواهد شد. از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود فیلمبرداری از پاییز آینده آغاز شود.

به گزارش سی‌نما، دوکورنو سه سال پیش با «تیتان» برنده «نخل طلا» از جشنواره کن شد. آن فیلم با واکنش‌های ضد و نقیضی روبرو شد و حتی جشنواره تلیوراید حاضر به اکرانش نبود. «اسپایک لی» رئیس هیأت داوران جشنواره آن سال بود و در کنفرانس مطبوعاتی مراسم اختتامیه گفت: «هرگز در فیلمی ندیده بودم که یک کادیلاک زنی را آبستن کند.»

فراهانی سال گذشته در «خارج‌سازی ۲» ) نتفلیکس دیده شده و «لولیتا-خوانی در تهران» (Reading Lolita in Tehran) را در مرحله پس از تولید دارد. رحیم که «فرستاده» (A Prophet) برنده جایزه «سزار» شده، سال گذشته «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» و امسال «مادام وب» (Madame Web) را در سالن‌های سینما داشته است. فیلم بعدی او «هکر خندان» (Smiling Hacker) به کارگردانی «حمزه بن دلاج» الجزایری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها