بیانیه حزب اعتمادملی در پی ‌فاجعه مرگ مهسا امینی:

مهساهای این سرزمین چه گناهی کرده‌اند که باید به بهانه ارشاد سر از بیمارستان و سپس گورستان درآورند/ هر چه سریع‌تر به این ستم آشکار پایان دهید

مجلس قانون حجاب اجباری را لغو کند/ مراجع عظام بیش از این اجازه ندهند به بهانه ترویج اسلام و اجرای شریعت موجبات وهن دین مبین و شریعت محمدی را فراهم سازند

حزب اعتمادملی در بیانیه‌ای با تسلیت فاجعه مرگ مهسا امینی در پی برخورد گشت ارشاد با وی و محکومیت چنین برخوردهایی، خواستار ورود مراجع تقلید، مجلس، رئیس‌جمهور و قوه قضائیه به موضوع گشت ارشاد و برخوردهای صورت‌گرفته از سوی این ارگان با دختران و زنان ایران شد.

مهساهای این سرزمین چه گناهی کرده‌اند که باید به بهانه ارشاد سر از بیمارستان و سپس گورستان درآورند/ هر چه سریع‌تر به این ستم آشکار پایان دهید
کد خبر: 574385
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۵ ۲۱:۴۵:۰۰

حزب اعتمادملی در بیانیه‌ای با تسلیت فاجعه مرگ مهسا امینی در پی برخورد گشت ارشاد با وی و محکومیت چنین برخوردهایی، خواستار ورود مراجع تقلید، مجلس، رئیس‌جمهور و قوه قضائیه به موضوع گشت ارشاد و برخوردهای صورت‌گرفته از سوی این ارگان با دختران و زنان ایران شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، مشروح بیانیه حزب اعتمادملی به شرح زیر است:

الملک یبقی مع الکفر و یا یبقی مع الظلم

حزب اعتماد ملی ایران ضمن تسلیت به خانواده داغدار دختر عزیز ملت مهسا (ژیلا) امینی و محکوم کردن این‌گونه رفتارهای غیرانسانی، غیراخلاقی و غیراسلامی که از سوی مجریان نابخرد گشت ارشاد به تواتر رسیده است از مقامات عالی کشور و در رأس آنها دستگاه رهبری می‌خواهد که هر چه سریع‌تر به این ستم آشکار پایان دهند.

پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت (ص) فرمودند حکومت با ظلم بر پای نمی‌ماند. چه ظلمی از این بزرگ‌تر که امنیت خاطر فرزندان این ملک از آنها گرفته شود. مهساهای این سرزمین چه گناهی کرده‌اند که باید به بهانه ارشاد سر از بیمارستان و سپس گورستان درآورند.

حزب اعتماد ملی از مجلس شورای اسلامی می‌خواهد که هر چه سریع‌تر قانون حجاب اجباری را لغو کند، چرا که این قانون به ضد خودش تبدیل شده است.

از رئیس‌جمهور می‌خواهیم که سریعاً گشت ارشاد را از سطح شهرها جمع‌آوری کرده و به قوه قضاییه می‌گوییم در اسرع وقت در دادگاهی علنی به ابعاد این فاجعه پرداخته و همه آمران و عاملان این جنایت هولناک غیرانسانی را به کیفر مناسب برساند.

از علمای اعلام و مراجع عظام نیز می‌خواهیم که بیش از این اجازه ندهند به بهانه ترویج اسلام و اجرای شریعت موجبات وهن دین مبین و شریعت محمدی را فراهم سازند.

والسلام

حزب اعتمادملی ایران

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    لایبقی نه یا یبقی

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها