کد خبر: 652498
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۰:۱۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زن جدید زندگی پوتین که رسانه‌ها از او رونمایی کردند، کیست؟

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد، دوست جدید ولادیمیر پوتین زنی 39ساله است که به باربی شباهت دارد و به تاریخچه خانواده خود افتخار می‌کند.

زن جدید زندگی پوتین که رسانه‌ها از او رونمایی کردند، کیست؟
کد خبر: 652498
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۰:۱۸

یک رسانه اسرائیلی ادعا کرد، دوست جدید ولادیمیر پوتین زنی 39ساله است که به باربی شباهت دارد و به تاریخچه خانواده خود افتخار می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه یسرائیل هیوم در گزارشی در این باره ادعا کرد، "کاترینا میزولینا" معروف به کاتیا، یک سیاستمدار روس با موهای بلوند است که با اندام زیبایش حامی قوانین سرکوب همجنسگرایان بوده و در صدر جنگ روسیه علیه محتوای ضدجنگ در شبکه اینترنت قرار دارد.

به زعم این رسانه عبری‌زبان، کاتیا امروز دوست جدید ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه است و این مساله را تعداد زیادی از گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌های اوکراینی و نیز شبکه‌های تلگرامی روسی تایید کرده‌اند.

پوتین 71ساله 30 سال پیش با لیودمیلا بوتینا ازدواج کرد و از او دو دختر دارد اما در سال 2013 این دو از یکدیگر جدا شدند.

از اواخر دهه ۹۰ میلادی بود که شایع شد، پوتین با سویتلانا کریونوگیتش که یک خدمتکار بود، مخفیانه در ارتباط بوده و از او یک دختر هم دارد، اما کرملین همواره این اخبار را تکذیب می‌کند.

بعد از آن نام پوتین با ژیمناست معروف روس و صاحب مدال المپیک "آلینا کابایووا" ارتباط پیدا کرد و حتی اعلام شد این ورزشکار از او چهار فرزند دارد.

در ادامه گزارش آمده است، ولی بعد از آنکه سال گذشته گزارش‌‌هایی درباره شرایط روانی کابایووا و اینکه او تحت اقامت اجباری قرار گرفته منتشر شد، نام پوتین به میزولینای 39ساله پیوند خورده است؛ زنی که به خوش‌اندامی و شیک‌پوشی معروف است و در میان طرفدارانش لقب باربی را دریافت کرده اما خود به پیشینه خانوادگی‌اش افتخار می‌کند.

اولگا رومانووا روزنامه‌نگار و مدیر صندوق روسیه پشت میله‌ها در گفت‌وگویی با شبکه 24 تلویزیون اوکراین گفت: این زن همان چیزی است که پوتین دوست دارد، در مورد او همواره گفته‌اند که عاشق زنانی با شکل و شمایل باربی است و در عین حال این زن شباهت زیادی به کارگر نظافتچی‌ای دارد که در سابق عاشق او شده بود.

پدر دوست جدید پوتین پروفسور و فیلسوف روس مخیائیل میزولین و مادرش عضو مجلس سنا از حزب پوتین یلینا میزولین است؛ او فارغ‌التحصیل دانشکده مطالعات شرقی و آفریقایی دانشگاه لندن است و مدرک تاریخ هنر و زبان اندونزی هم دارد.

کاتیا

کاتیا1

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    گور بابای پوتین بی پدر که بعد از هفتاد سال هنوز ازدواج نکرده و با زنان جوان لاس می زند و حرامزاده پس می اندازد رقیبان سیاسی اش را سلاخی می کندو خدا را قبول نداردودستش به خون هزاران جوان روس و اوکراینی آلوده است این حرامزاده نشان فرعون ویزید زمان است ولعنت خداوندبر او وهمه کافران

  • خسته از سانسور ارسالی در
    یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲

    مرگ بر پوتین استعمارگر.و بچه کش و جنایتکار

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها