کد خبر: 649139
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۰۶:۴۰:۰۰
| |

این جنگنده، پاکستان را ابرقدرت منطقه خواهد کرد+عکس

یک رسانه هندی مدعی شده‌است که نیروی هوایی پاکستان از همسایگان جلوتر خواهد بود؛ پاکستان هیچ مشکلی برای ادغام «FC-31» در سیستم‌های رزمی خود نخواهد داشت و این هواپیمای رادارگریز توانایی‌های نظامی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

این جنگنده، پاکستان را ابرقدرت منطقه خواهد کرد+عکس
کد خبر: 649139
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۰۶:۴۰:۰۰

 نیروی هوایی پاکستان برنامه خود را در اوایل این ماه اعلام کرد و خرید جنگنده رادارگریز «FC-31» را تایید کرد؛ بنابر گفته نیروی هوایی پاکستان بنیاد برای دستیابی به جنگنده رادارگریز «J-31» قبلاً گذاشته شده‌است، که قرار است در آینده نزدیک بخشی از ناوگان نیروی هوایی پاکستان شود.

به گزارش خبرآنلاین، FC-31 با طول قریب به 16 متر، طول بال 11 و نیم متر، ارتفاع قریب به 5 متر، طول کل بال‌ها 40 متر، وزن کلی 17 تا 25 تن، سرعت 1.8 ماخ، برد عملیاتی قریب به 1800 تا 4 هزار کیلومتر، می‌تواند انواع سلاح‌ها را با خود حمل کند؛ سکان عمودی " V " شکل، بال‌های کوچک تر، دماغه و ورودی‌های هوا شبیه به اف 35 جنگنده نسل پنجم چینی، نشان از یک الگو برداری عمیق از جنگنده آمریکایی است.

این رسانه هندی مدعی شده‌است که نیروی هوایی پاکستان از همسایگان جلوتر خواهد بود؛ پاکستان هیچ مشکلی برای ادغام «FC-31» در سیستم‌های رزمی خود نخواهد داشت و این هواپیمای رادارگریز توانایی‌های نظامی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

جنگنده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها