کد خبر: 639256
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۲۲:۰۴
| |

بوسه زوری از وزیر خارجه آلمان جنجالی شد + عکس

در حالی کە وزرای کشور و امور خارجه دولت‌های اروپایی، پشت سر و کنار آنالنا بربوک، میزبان خود به صف ایستاده بودند کە با او عکس یادگاری بگیرند، به نظر می‌رسد که گوردان گرلیچ رادمان وزیر امور خارجه کرواسی تلاش می‌کند وزیر امور خارجه آلمان را ببوسد. تلاشی ناموفق کە در کرواسی جنجال‌های زیادی به پا کردە است.

بوسه زوری از وزیر خارجه آلمان جنجالی شد + عکس
کد خبر: 639256
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۴:۲۲:۰۴

انتشار عکس‌ها و ویدئو‌هایی از وزیر ا‌مور خارجه کرواسی در حالی که به نظر می‌رسد، سعی در بوسیدن آنالنا بربوک همتای آلمانی خود دارد، جنجالی شده است. بسیاری در کرواسی این رفتار را شرم‌آور و مایه تاسف خوانده‌اند.

به گزارش فرارو، در حالی کە وزرای کشور و امور خارجه دولت‌های اروپایی، پشت سر و کنار آنالنا بربوک، میزبان خود به صف ایستاده بودند کە با او عکس یادگاری بگیرند، به نظر می‌رسد که گوردان گرلیچ رادمان وزیر امور خارجه کرواسی تلاش می‌کند وزیر امور خارجه آلمان را ببوسد. تلاشی ناموفق کە در کرواسی جنجال‌های زیادی به پا کردە است.

 

بوسه وزیر خارجه

بسیاری از رسانه‌های کرواسی با بازنشر عکس‌ها و ویدئو‌های این دیدار از لحظه شرم‌آور سخن بە میان آورده‌اند و تلاش گرلیچ رادمان برای بوسیدن بربوک را نامتعارف خوانده‌اند.

رسانه‌های کرواسی با دقت عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط بە این لحظه را تحلیل و بازبینی کردەاند. بسیاری از آن‌ها معتقد هستند کە آنالنا بربوک از رفتار وزیر خارجه کرواسی متعجب و ناراحت شدە و بدن خود را به عقب کشیدە است.

تصاویر مربوط به این لحظه میلیون‌ها بار در شبکە‌های اجتماعی کرواسی دیده شده‌اند. واکنش بسیاری از کاربر‌ها به این تصاویر عصبانیت و شرم‌ساری بوده است.

رادا بوریچ، از کنشگران شناخته شده حقوق زنان در کرواسی رفتار وزیر خارجه کرواسی را نامناسب توصیف کرده است. برخی دیگر از کنشگران نیز رفتار او را به دور از نجابت و احترام دانسته‌اند.

ایوانا ککین، از نمایندگان مجلس کرواسی نیز، در گفتگو با رسانه‌ها گفته که گرلیچ رادمان نه تنها خودش بلکه کرواسی را شرمسار کرد.

جادرانکا کوسور، نخست وزیر سابق کرواسی نیز ساکت ننشستە است. او در شبکه اجتماعی اکس نوشت: بوسیدن اجباری زنان را خشونت هم می‌نامند، درست است؟

آنالنا بربوک، وزیر ا‌مور خارجه آلمان تا کنون بە این موضوع واکنشی نشان ندادە است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها