کد خبر: 639253
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۰:۳۳
| |

تصاویری دیده نشده از زندگی لاکچری مردم کره شمالی + ویدئو

یک کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک که در اکانت خود ویدئوهایی از زندگی روزمره در کره شمالی به نمایش گذاشته موجب شک و سوءظن کاربران شده است.

کد خبر: 639253
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۱۶:۱۰:۳۳

یک کاربر شبکه اجتماعی تیک تاک که در اکانت خود ویدئوهایی از زندگی روزمره در کره شمالی به نمایش گذاشته موجب شک و سوءظن کاربران شده است. از مهمانی‌های شبانه تا مناظر زیبا و رانندگی با خودروهای برندهایی مانند آئودی و هیوندای چیزی است که در این ویدئوها به نمایش درآمده که بسیار دور از واقعیت این کشور منزوی به نظر می‌رسد. درنتیجه بسیاری به این نتیجه رسیده‌اند که این‌ها تبلیغات عوام فریبانه رژیم سرکوبگر کیم جونگ اون است.

این اکانت با نام کاربری northkoreanlife در مجموع ۱۹ ویدئو از پیاده‌روی مردم در خیابان‌های کره شمالی،‌ بازی کردن با تلفن همراه و رانندگی خودروهای برندهایی مانند آئودی، هیوندای و مرسدس را به اشتراک گذاشته است. همه پست‌ها در فوریه سال جاری میلادی آپلود شده‌اند و از آن زمان تاکنون هیچ فعالیتی در این صفحه انجام نشده است.

برخی کاربران مدعی شده‌اند این ویدئوها توسط دولت کره شمالی به نمایش درآمده است زیرا آنها همچنان سعی می‌کنند نسخه تحریف‌شده‌ای از خود را به جهان مخابره می‌کنند.

یکی از کاربران زیر یکی از ویدیوها نوشته: «چرا همه دقیقا در یک جهت حرکت می‌کنند؟» دیگری نوشت: «چرا حس می‌کنم این‌ها بازیگرند؟» نفر سوم گفت: «توجه کردید که هیچ‌کس دیگری تلفن ندارد؟» کاربر دیگری هم این نظر را داشت که «این یک شبیه سازی است.» و برخی دیگر مدعی شدند خودروهای به نمایش درآمده درواقع با کامپیوتر ساخته شده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها