کد خبر: 633823
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۰۶:۵۰:۰۰
| |

چقدر باید در طول هفته ورزش کنیم؟ + پوستر راهنما

همه می‌دانیم که باید ورزش کنیم و تحرک داشته باشیم، اما اکثر افراد از «حداقل‌های ضروری» مطلع نیستند و این پوستر با همین هدف طراحی شده.

چقدر باید در طول هفته ورزش کنیم؟ + پوستر راهنما
کد خبر: 633823
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۸ ۰۶:۵۰:۰۰

این از آن تصاویری است که باید آن را پرینت کنید و جایی بگذارید تا همیشه جلوی چشم‌تان باشد! چون منشا بسیاری از مشکلات جسمی و حتی روانی ما، کمبود تحرک و نداشتن فعالیت بدنی کافی است.

به گزارش آپدیت‌ام‌دی، همه می‌دانیم که باید ورزش کنیم و تحرک داشته باشیم، اما اکثر افراد از «حداقل‌های ضروری» مطلع نیستند و این پوستر با همین هدف طراحی شده.

ما غالبا میزان تحرک و فعالیت‌‌بدنی خودمان را دست بالا می‌گیریم، این در حالی است که بسیاری اوقات حتی این حداقل‌های توصیه‌شده را هم رعایت نمی‌کنیم و در عین حال از مشکلات متعدد رنج می‌بریم و نمی‌دانیم منشا بسیاری از آنها، نداشتن فعالیت بدنی کافی است.

ورزش در پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی، عروقی، سکته مغزی، پرفشاری خون، دیابت و برخی سرطان‌ها نقش کلیدی دارد و جایگاه آن در مدیریت وزن هم برای همه شناخته‌ شده است. ضمن اینکه ورزش و به‌ویژه تمرین‌های قدرتی در افزایش کیفیت زندگی با افزایش سن، نقش حیاتی ایفا می‌کند. در کنار آن ورزش سبب ارتقای سلامت روان، عملکرد مغز و بهره‌وری‌مان هم می‌شود.

 

ورزش

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

    دم تان گرم و روزتان خوش.
    همین.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها